20 ביוני 2020

ניהול פנית לקוחות באמצעות האבספוט CRM - מודול טיקטים

מודול טיקטים מאפשר לעסק לקבל למקום מרוכז את כל פניות הלקוחות ולנהל אותם עד לפתרון.

כדי שתוכל ללמוד במהירות את מבנה דף הטיקט הספציפי, הכנו לכם הסבר בתמונות.
תוכלו ללמוד לבד את כל הכלים והמבנה של הטיקט.

הסבר לחלון צד שמאל-למעלה, בטיקט ספציפי: 


הסבר לחלון צד שמאל למטה (ABOUT) של טיקט ספציפי (הכולל את הפרופרטיס שבחרתם להציג שם): 

***

מבינים לעומק את חלון האקטיביטיס!!!


דגש 1 חשוב!! - סידור האקטיביטיס בחלון 
החלון המרכזי בטיקט - חלון האקטיביטיס, מסודר לפי סדר כרונולוגי!!
כל האקטיביטיס משתבצים באופן אוטומטי לפי תאריך יצירתם.

ניתן לקבע אקטיביטי אחד בראש הרשימה (למשל - NOTE). 

לגבי מיילים - שימו לב!!! כל מייל בשרשור פותח חלון נפרד!!! 
אקטיביטיס נוספים אפשריים: פגישה, הערה, מייל, סיכום שיחה, הקלטת שיחה (למי שיש), ועוד.


דגש 2 חשוב!! - שיוך אקטיביטיס
שימו לב שלרשותכם מערכת שיוך אקטיביטיס למודולה הנכונה!! 
במידה ויישמתם כלי אוטומציה, לעתים נדרש טיפול ידני בחריגים - לשיוך אקטיבטי למקום המתאים.


***

לומדים לעומק: מענה למיילים מתוך הטיקט עצמו:

איך עונים למייל בקלות?
הסבר למי שלא הצליח ללמוד לבד (זה ממש פשוט!!).
לא לשכוח לקשר את המייל שלכם להאבספוט!! 
הסבר מצולם מתוך המערכת: 



איך מצמידים טקסט בעברית לצד ימין? (RIGHT TO LEFT = RTL)
לכל כותבי העברית, דגש מיוחד לגבי כתיבה בעברית והצמדה לימין (RTL)




***
להטמעה מקצועית של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777

מילות מפתח: האבספוט טיקטים, טיקטים, מודול טיקטים, שירות לקוחות, פנית לקוחות, שירות לקוחות