שאלת לקוח \\ מוקד שירות ותמיכה
יש לקוחות ששולחים אמייל נפרד מזה שמשוייך לטיקט המקורי כדי לשתף קבצים. האם ניתן לשייך את האמיילים האלה לטיקט המקורי?
תשובה
כן!
ניתן לשייך מיילים (וכל אקטיביטי) מכל טיקט ולכל טיקט אחר
יש כמה אפשרויות לעשות את זה.
1. אפשרות א - מתוך הטיקט
לכל אקטיביטי יש מנגנון associations אוטומטי
ניתן לשנות את ה- association לטיקט אחר\ לקונטקט אחר\ לקומפני אחר
יש לעמוד עם הסמן על האקטיביטי כדי לראות את מנגנון ה- association
קליק להגדלה -
2. אפשרות ב - מתוך ה- INBOX
במקרה של הלקוח הנ"ל, לכל מייל נכנס למייל של התמיכה
נפתח באופן אוטומטי טיקט.
ולכן יש לבצע פעולה כפולה:
א. ביטול (X) הפתיחה האוטומטי של הטיקט למייל החדש (שכאמור קשור לטיקט שכבר פתוח)
ב. שיוך המייל החדש לטיקט הפתוח
ולא לשכוח למחוק את הטיקט החדש שנפתח!!!
***
מה זה האבספוט? להטמעת האבספוט גם אצלכם - "מד-מן" 052-7325777