אחת הבקשות המרכזיות של אנשי השיווק ומנהליו - דוח לניהול כמות הלידים (פניות) שהגיעו לפי חודשים.
זאת כדי לנהל את התוצאות של השיווק (ולא רק את המאמצים).
אז להלן דוגמא לדוח שכזה:
(קליק להגדלה)
דגשים חשובים:
- לא לשכוח להגדיר נכון את הפילטורים השונים! זהו אחד ה"מוקשים" הנפוצים.
- שימו לב שזהו דוח בסיסי להמחשה בלבד, שמציג פניות (\לידים) ע"פ מקורות הגעה שמנוהלים על ידי השיווק (למשל: לינקדין). לידים שיגיעו מהמכירות ישירות לא יכנסו לדוח.
- כן, ניתן לפלטר אותו\ להציג אותו - גם לפי קמפיינים.... לא לדאוג :)
- אחרון חשוב! זהו ה- KPI המשמעותי הראשון בניהול שלבי הפייפליין (שמנהלים מנכלים בד"כ). לצערנו כמות ה"חשיפות" אינו מדד עסקי שמעניין בד"כ מקבלי החלטות בארגון\ בעסק. מנכ"לים מחפשים ביזנס ולא פרסום.
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם - "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: דוחות, דוח שיווק, דוח כניסת לידים, כמה לידים נכנסו, האבספוט שיווק, ניהול השיווק