לקוחות רבים מפעילים את האבספוט לצורכי ביצוע וניהול שיחות מכירה במחלקות המכירות והשיווק.
בגרסה הבסיסית, קיים בהאבספוט פרופרטי לסימון תוצאות השיחה (Call Outcome).
שדה זה מיועד לסימון תוצאות השיחה הטכניות (למשל: אין מענה).
***
בגרסאות ה- SALES PRO של האבספוט ומעלה, ניתן להוסיף שדה לסימון סוג השיחות (Call Type).
כאשר מתחילים להשתמש בכלי לתיעוד וניהול מאסות של שיחות, מומלץ להתחיל לנהל גם את סוג השיחות. למשל: האם ללקוח קיים או לליד (=לקוח חדש)? האם מדובר בשיחת גישוש ראשונית? וכו'. על פי הצורך המקצועי שלכם.
כך תוכלו לנתח בדוחות את 2 הממדים של השיחה: גם הממד הטכני וגם הממד המקצועי.
דוגמא לשני הפרופרטיס בעת תיעוד (Log) של שיחה: