24 בנוב׳ 2021

יחסי המרה לשליחות ניוזלטרים

רבים שואלים אותי לגבי "יחס המרה" בשליחות ניוזלטרים מתוך מערכת האבספוט.

אז ככה... יש מספר "יחסי המרה". יש לשיווק ויש גם למכירות.

***

מהו "יחס המרה"?

"יחס המרה" = יחס מספרי באחוזים בין שני פרמרטים, שמציין "מדד הצלחה" (KPI) כלשהו הרצוי מבחינתכם.

למשל: יחס המרה בין הבאים לכנס ובין כמות הלידים שנסגרה אתם עסקה באותה שנה.

המקצוענים מתכננים מראש "יחס המרה" רצוי, ומנסים להגיע אליו בקמפיינים השונים אותם הם מנהלים.

***

בשיווק יש אפשרות להגדיר מספר יחסי המרה. לדוגמא: 

  1. יחס המרה יכול להיות באתר (כניסות לאתר\ שליחת טפסים, למשל).
  2. וגם בניוזלטרים: ראו הסבר למטה. ב"דיגיטל מרקטינג" שלכם.

***

דוגמאות ל"יחסי המרה" בשליחות "אימייל מרקטינג" (\ניוזלטרים).

כאן תוכלו לנתח מספר "יחסי המרה" בסיסיים, בזריזות:

  1. יחס המרה פתיחות של הניוזלטר\ (חלקי) הגעות
  2. יחס המרה קליקים בניוזלטר\ (חלקי) הגעות
דוגמא מתוך האבספוט (קליק להגדלה):


***

להטמעה מקצועית של האבספוט CRM גם אצלכם - "מד-מן" 052-7325777

מילות מפתח: יחס המרה, שיווק יחסי המרה, האבספוט יחס המרה, ניוזלטרים, ניוזלטר, אימייל מרקטינג, מרקטינג דיגיטל, יחס המרה בשליחת ניוזלטרים בהאבספוט