רבים שואלים אותי לגבי "יחס המרה" בשליחות ניוזלטרים מתוך מערכת האבספוט.
אז ככה... יש מספר "יחסי המרה". יש לשיווק ויש גם למכירות.
***
מהו "יחס המרה"?
"יחס המרה" = יחס מספרי באחוזים בין שני פרמרטים, שמציין "מדד הצלחה" (KPI) כלשהו הרצוי מבחינתכם.
למשל: יחס המרה בין הבאים לכנס ובין כמות הלידים שנסגרה אתם עסקה באותה שנה.
המקצוענים מתכננים מראש "יחס המרה" רצוי, ומנסים להגיע אליו בקמפיינים השונים אותם הם מנהלים.
***
בשיווק יש אפשרות להגדיר מספר יחסי המרה. לדוגמא:
- יחס המרה יכול להיות באתר (כניסות לאתר\ שליחת טפסים, למשל).
- וגם בניוזלטרים: ראו הסבר למטה. ב"דיגיטל מרקטינג" שלכם.
***
דוגמאות ל"יחסי המרה" בשליחות "אימייל מרקטינג" (\ניוזלטרים).
כאן תוכלו לנתח מספר "יחסי המרה" בסיסיים, בזריזות:
- יחס המרה פתיחות של הניוזלטר\ (חלקי) הגעות
- יחס המרה קליקים בניוזלטר\ (חלקי) הגעות
***
להטמעה מקצועית של האבספוט CRM גם אצלכם - "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: יחס המרה, שיווק יחסי המרה, האבספוט יחס המרה, ניוזלטרים, ניוזלטר, אימייל מרקטינג, מרקטינג דיגיטל, יחס המרה בשליחת ניוזלטרים בהאבספוט