מודול ניהול הטיקטים מאפשר לכם לנהל "פניות שירות" בצורה יעילה וזריזה.
הרעיון הוא לאפשר ללקוחות לתקשר בצורה טובה עם נציגי המכירות והשירות שלכם - מספר פעמים (One to Many).
איך זה עובד?- תחת אובייקט הקונטקט, לכל פניה נפתח אובייקט דאטא של טיקט (=פניה).
- כל טיקט מנוהל בפני עצמו, עם מספר פניה, תאריך פתיחה וסגירה, שלבים ואחראי כמובן.
- כל קונטקט יכול לפתוח מספר פניות כמובן.
- ניתן לאפשר לאחראי אחד לנהל את כל הטיקטים מאותו קונטקט, או להגדיר אחראים לפי קונטקט.
- ניתן לנהל את הטיקטים בתצוגת טבלה או בתצוגת עמודות (KAN BAN).
- ניתן לפתוח ולשייך טיקטים בצורה אוטומטית - בגרסאות מתקדמות של האבספוט או דרך זאפייאר ZAPIER.