19 ביולי 2022

ניהול טיקטים במערכת האבספוט

מודול ניהול הטיקטים מאפשר לכם לנהל "פניות שירות" בצורה יעילה וזריזה.

הרעיון הוא לאפשר ללקוחות לתקשר בצורה טובה עם נציגי המכירות והשירות שלכם - מספר פעמים (One to Many). 

איך זה עובד?

  1. תחת אובייקט הקונטקט, לכל פניה נפתח אובייקט דאטא של טיקט (=פניה).
  2. כל טיקט מנוהל בפני עצמו, עם מספר פניה, תאריך פתיחה וסגירה, שלבים ואחראי כמובן.
  3. כל קונטקט יכול לפתוח מספר פניות כמובן.
  4. ניתן לאפשר לאחראי אחד לנהל את כל הטיקטים מאותו קונטקט, או להגדיר אחראים לפי קונטקט. 
  5. ניתן לנהל את הטיקטים בתצוגת טבלה או בתצוגת עמודות (KAN BAN).
  6. ניתן לפתוח ולשייך טיקטים בצורה אוטומטית - בגרסאות מתקדמות של האבספוט או דרך זאפייאר ZAPIER.