שאלת לקוחה: האם יש המלצה \ הצעה למהם תפקידי סופר אדמין (מנהלת מערכת) של האבספוט?
***
תשובה מומחה: ובכן, תפקיד מנהל המערכת הוא קריטי להצלחת הפעילות ב- CRM!!
להלן רשימת מכולת של תפקידים מניסיון מצטבר של מאות הדרכות והטמעות בארגונים שונים.
יש לציין כי כל ארגון מושך את התפקיד לכיוונים הרלבנטיים לו:
- קביעת הגדרות ברירת המחדל של המערכת, קביעת מבנה שדות בתצוגות השונות (למשל חלון CREATE CONTACT)
- פתיחת יוזרים חדשים, הקפאת\ מחיקת יוזרים שעזבו
- התאמת הרשאות, בדיקת הרשאות 1 לרבעון לוידוא תקינות והתאמה לנוהל העבודה הארגוני
- ניהול ביד רמה וסיסטמטית של כלל המודולים של המערכת כולל: מערכת הניהול, ליסטים, אימייל מרקטינג, טפסים, אוטומציות, סיקוונסים, תבניות, דוחות. כולל מחיקה של רשומות לא רלבנטיות.
- רישום כיוזר מוביל אל מול האבספוט וקבלת עדכונים, ניהול התקשורת מול ה- CUSTOMER SUCCESS של האבספוט
- קישורים בסיסיים חשובים -
- קישור דומיינים לשם יצירת אתרים עם דומיינים של הארגון,
- קישור שרת דואר
- סיוע לאנשי המכירות בקישור האימייל שלהם
- סיוע בקישור אתר האינטרנט\ מקורות הלידים השונים של השיווק
- אחריות לנושא הרישיונות -
- לניהול התשלומים ובחירת המודולים,
- אחריות לניהול המרקטינג קונטקטס (במידה ונרכש ה"מרקטינג מודול")
- טיפול סיסטמטי בדאטא עצמה (טיוב + העשרה) -
- בקונטקטים
- בקומפניס
- בדילים
- בטיקטים
- יצירת קמפיינים ויישום תהליכי ניהול -
- בהתאם לאפיונים של הלקוחות הפנימיים
- דוחות -
- אחריות כוללת לניהול הדוחות + סדר וניקיון במודול הדוחות
- אחריות ליצירת דוחות לניהול מושכל של הדאטא שלכם (למשל: דאטא מיותרת, סטטוס מרקטינג קונטקטס, וכו')
- HELPDESK -
- תמיכה שוטפת בשאלות ותקלות של משתמשים,
- עבודה מול ה- HELPDESK של האבספוט לשאלות תמיכה טכניות
- למידה -
- המלצה - למידה מתמשכת של החידושים וה- BETAS של האבספוט לשם קידום הפעילות בארגון שלך
- המלצה - הצטרפות לפורומים של האבספוט