18 בספט׳ 2022

המלצה למשימות שוטפות סופר אדמין

שאלת לקוחה: האם יש המלצה \ הצעה למהם תפקידי סופר אדמין (מנהלת מערכת) של האבספוט?

***

תשובה מומחה: ובכן, תפקיד מנהל המערכת הוא קריטי להצלחת הפעילות ב- CRM!!

להלן רשימת מכולת של תפקידים מניסיון מצטבר של מאות הדרכות והטמעות בארגונים שונים.

יש לציין כי כל ארגון מושך את התפקיד לכיוונים הרלבנטיים לו:

  1. קביעת הגדרות ברירת המחדל של המערכת, קביעת מבנה שדות בתצוגות השונות (למשל חלון CREATE CONTACT)
  2. פתיחת יוזרים חדשים, הקפאת\ מחיקת יוזרים שעזבו 
  3. התאמת הרשאות, בדיקת הרשאות 1 לרבעון לוידוא תקינות והתאמה לנוהל העבודה הארגוני
  4. ניהול ביד רמה וסיסטמטית של כלל המודולים של המערכת כולל: מערכת הניהול, ליסטים, אימייל מרקטינג, טפסים, אוטומציות, סיקוונסים, תבניות, דוחות. כולל מחיקה של רשומות לא רלבנטיות.
  5. רישום כיוזר מוביל אל מול האבספוט וקבלת עדכונים, ניהול התקשורת מול ה- CUSTOMER SUCCESS של האבספוט 
  6. קישורים בסיסיים חשובים - 
    1. קישור דומיינים לשם יצירת אתרים עם דומיינים של הארגון, 
    2. קישור שרת דואר 
    3. סיוע לאנשי המכירות בקישור האימייל שלהם
    4. סיוע בקישור אתר האינטרנט\ מקורות הלידים השונים של השיווק 
  7. אחריות לנושא הרישיונות - 
    1. לניהול התשלומים ובחירת המודולים, 
    2. אחריות לניהול המרקטינג קונטקטס (במידה ונרכש ה"מרקטינג מודול")
  8. טיפול סיסטמטי בדאטא עצמה (טיוב + העשרה) -
    1. בקונטקטים
    2. בקומפניס
    3. בדילים
    4. בטיקטים 
  9. יצירת קמפיינים ויישום תהליכי ניהול - 
    1. בהתאם לאפיונים של הלקוחות הפנימיים
  10. דוחות - 
    1. אחריות כוללת לניהול הדוחות + סדר וניקיון במודול הדוחות
    2. אחריות ליצירת דוחות לניהול מושכל של הדאטא שלכם (למשל: דאטא מיותרת, סטטוס מרקטינג קונטקטס, וכו') 
  11. HELPDESK - 
    1. תמיכה שוטפת בשאלות ותקלות של משתמשים, 
    2. עבודה מול ה- HELPDESK של האבספוט לשאלות תמיכה טכניות
  12. למידה - 
    1. המלצה - למידה מתמשכת של החידושים וה- BETAS של האבספוט לשם קידום הפעילות בארגון שלך
    2. המלצה - הצטרפות לפורומים של האבספוט