בתהליך רכישה מנוהל ב- CRM, הצורך הוא בד"כ רחב הרבה יותר ממה שתיארת, הצורך הוא ביישום ממשק + ניהול פרוסס של קניה מלא כולל כל השלבים האפשריים בתהליך זה (זה יותר משניים!!!). למשל: כל רכישה פותחת דיל, ומנהלת את כל שלבי הרכישה
- שימי לב שמדובר ב"דילים" ולא בקונטקטים, כי הרי יתכן שקונטקט אחד מבצע 2 תהליכי רכישה במקביל.
- מעבר לכך שגם "המוצרים" צריכים להישמר, מחירים, הנחות, קוד קופון, וכו'
יש הרבה מושגים שקשורים בתהליך הרכישה\ קופה שאתם (כנראה) לא ערים להם היום, למשל שלב של: עגלה נטושה וכו'. אתם צריכים ללמוד איך עושים את זה, חבל שתאלתרו פה פתרון חלקי\ תמציאו את הגלגל, יש תורה שלמה שכבר עובדת עם כלים אחרים (למשל עם WOOCOMMERCE)
ראי פה סרטון הסבר לדוגמא -
תהליך הקישור הוא ביסודו טכנולוגי (ודורש גורם טכני למימוש), אבל במהותו ניהולי - ניתוח "מסע לקוח" בתהליך רכישה ומתן פתרונות לכל אחד מהשלבים.
מציע שתעשו אפיון לפני הביצוע המלא, חבל לרוץ סתם מהר בכיוון לא נכון\ לא מדויק.