21 במרץ 2023

צ'ק ליסט להקמת דף חדש\ טופס חדש למנהל שיווק עם מערכת האבספוט פעילה

 

צ'ק ליסט להקמת דף חדש\ טופס חדש למנהל שיווק עם מערכת האבספוט פעילה:

(בצהוב: נקודת כשל ששוכחים ממנה ומייצרים בעיה בדאטא)

  1. תכנון מטרות הקמפיין ומדדי הצלחה (KPI) מצופים, תקציב ו- ROI (החזר השקעה) מצופה, גאנט עקרוני
  2. עדכון מנהל מערכת האבספוט על הקמפיין הצפוי ותאום ציפיות לעזרה בממשק אל האבספוט + בניהול הלידים   
  3. תכנון עיצוב גרפי של הדף והמסר השיווקי, תכנון קהל\י היעד ואופן הפרסום יחד עם הסוכנות
  4. תכנון הדאטא הנדרשת בטופס וב- UTMים במידה ויש, למשל:
    (אימייל בהאבספוט שדה חובה!!)
    • שם פרטי
    • שם משפחה
    • אימייל *
    • טלפון
    • הודעה
    • תפקיד
    • חברה*
    • שם הטופס
    • UTM CAMPAIGN
  5. תכנון הממשק אל האבספוט יחד עם מנהל המערכת (עדיף: להעביר את הדאטא דרך טופס!)
  6. תכנון האוטומציה הנדרשת יחד עם מנהל המערכת (למשל: אוטודיל)
  7. תכנון הדוח הנדרש ולמי הוא אמור להגיע, ומתי
  8. תכנון התרעות נדרשות למנהל השיווק (למשל: על כל ליד שהגיע והנו לא רלבנטי לעסק), איך מנהל השיווק מתכוון לנהל את הקמפיין ולדייק אותו? 
  9. עליה לאויר עם הדף\ הקמפיין + ביצוע בדיקות איכות להזרמת הדאטא, לאוטומציה ולדוחות
  10. אישור מנהל שיווק לדף ולהזרמת הדאטא ובקרתה, והשקה פנימית