צ'ק ליסט להקמת דף חדש\ טופס חדש למנהל שיווק עם מערכת האבספוט פעילה:
(בצהוב: נקודת כשל ששוכחים ממנה ומייצרים בעיה בדאטא)
- תכנון מטרות הקמפיין ומדדי הצלחה (KPI) מצופים, תקציב ו- ROI (החזר השקעה) מצופה, גאנט עקרוני
- עדכון מנהל מערכת האבספוט על הקמפיין הצפוי ותאום ציפיות לעזרה בממשק אל האבספוט + בניהול הלידים
- תכנון עיצוב גרפי של הדף והמסר השיווקי, תכנון קהל\י היעד ואופן הפרסום יחד עם הסוכנות
- תכנון הדאטא הנדרשת בטופס וב- UTMים במידה ויש, למשל:
(אימייל בהאבספוט שדה חובה!!) - שם פרטי
- שם משפחה
- אימייל *
- טלפון
- הודעה
- תפקיד
- חברה*
- שם הטופס
- UTM CAMPAIGN
- תכנון הממשק אל האבספוט יחד עם מנהל המערכת (עדיף: להעביר את הדאטא דרך טופס!)
- תכנון האוטומציה הנדרשת יחד עם מנהל המערכת (למשל: אוטודיל)
- תכנון הדוח הנדרש ולמי הוא אמור להגיע, ומתי
- תכנון התרעות נדרשות למנהל השיווק (למשל: על כל ליד שהגיע והנו לא רלבנטי לעסק), איך מנהל השיווק מתכוון לנהל את הקמפיין ולדייק אותו?
- עליה לאויר עם הדף\ הקמפיין + ביצוע בדיקות איכות להזרמת הדאטא, לאוטומציה ולדוחות
- אישור מנהל שיווק לדף ולהזרמת הדאטא ובקרתה, והשקה פנימית