1. ניהול התקציב דרך פורטל מובנה
בהאבספוט מרקטינג פרו (+) קיים פורטל דוחות מובנה לניתוח עלות מול תועלת (ROI) של קמפיינים ב- ADS.
הכניסה דרך Marketing > Ads.
בפורטל ניתן לראות את השקעת התקציב בכלי הסושייאל השונים לפי פילטור תאריכי, ואת ה- ROI בכל פילטור.
ראו פה -
https://knowledge.hubspot.com/campaigns/manage-your-campaign-budget
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם: "מדמן" 052-7325777
מילות מפתח: Google Ads, ניתוח עלות מול תועלת, ROI ADS, בקרה של ADS, האבספוט, הבספוט בישראל, קישור ל- Google Ads, דוחות מנהלים, סמנכל שיווק, ניתוח ביצועי שיווק