10 בדצמ׳ 2023

בקרת מדדי הצלחה (KPIS) - דוח בצורת ספידומטר

 אחד הכלים היעילים עבור הנהלת החברה + מנהל\ת המערכת לבקר מדדי הצלחה ספציפיים הוא ה- ספידומטר.

הספידומטר מאפשר לבקר מדדי הצלחה מסוגים שונים:

1. מדדי הצלחה מכירות

א. של אקטיביטיס - כדוגמת: שיחות טלפון, פגישות.

ב. מדדי הצלחה של דילים - כדוגמת: כמות דילים חדשים, הכנסות REVENUE, כמות סגירות, וכו'.

2. מדדי הצלחה שיווק - כמות לידים שהגיעו מסורס מסויים

3. מדדי הצלחה שירות, תפעול ו- Customer Success

היתרון של הכלי הוא בפשטותו (המספרים קופצים לעין!), 

ובכך שהוא מראה את התוצאות על פני מרחב של תוצאות (אדום\ צהוב\ ירוק).


דוגמאות

ספידומטר הכנסות חודשי לאיש מכירות:

הסבר לספידומטר מכירות 🔔
  1. אדום כהה - חודש מכירות גרוע
  2. אדום בהיר - חלש
  3. צהוב - בינוני
  4. ירוק - מוצלח 
  5. הקו נמצא על המצב הנוכחי שעומד על כ- 116 אלף הכנסות חודשיות לאיש המכירות, ומתקרב לאזור הירוק. עוד קצת ויהיה לו חודש מוצלח!!


כמות לידים חדשים (New Logos)) בחודש, שהביא איש המכירות - 



פעולות Activities 

כמות פעולות המכירה שביצע איש המכירות\ התפעול בחודש - 



***
דוגמא נוספת לדוח "ספידומטר"
הפעם של טיקטים - כמות טיקטים חודשית 


***

שימו לב שניתן לבנות את הדוח דרך כלי ה- Custom Report Builder בלבד.
(*) רק לבעלי האבספוט PRO ומעלה. 

***

להטמעת האבספוט גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777

מילות מפתח: דוח, דוחות, ספידומטר, דשבורד, מדדי הצלחה, KPIS, תכנון מול ביצוע, בקרה, הערכה, הערכת ביצועים