אקטיב טרייל - הכלי הישראלי הפשוט החכם והטוב ביותר לשליחת אימייל מרקטינג ולאוטומציות שיווקיות.
עם תמיכה מעולה בעברית !! ועם כלים שהופכים את השליחות לכייף.
ניתן לחבר את "אקטיב טרייל" אל HUBSPOT דרך ZAPIER.
מתעניינים במוצר? ממליץ לקרוא את המאמר הבא.
***
להפוך את השיווק ליעיל יותר בעזרת מערכת אוטומציות \ אקטיב טרייל
מה לא אמרו על אוטומציות שיווקיות? צריך להיות טכנולוגיים, חייבים להיות אנשי תוכנה, צריך לדעת קוד, הן מתאימות לאנשי שיווק שבאים עם רקע טכני ועוד. אז זהו, שלא. כיום אפשר לבנות אוטומציות בצורה קלה, פשוטה, יעילה ולהפוך את כל מערך השיווק לחכם יותר.
אז איך עושים את זה? דרך מערכת אוטומציות שמאפשרת לכם לשרטט את כל נקודות המגע שלכם עם הלקוח בצורה ויזואלית ונוחה, או במילים אחרות לבנות מסעות לקוח חכמים.
5 טיפים לבחירת מערכת מרקטינג אוטומיישן
כדי שתוכלו לדעת כיצד לבחור נכון את המערכת שלכם, הכנו עבורכם רשימת טיפים שתעזור לכם בבחירה, יש הרבה מערכות בשוק וחשוב לבחור את המערכת הטובה ביותר שתענה על הצרכים שלכם.
הכל מתחיל באינבוקס
בסופו של יום, אי אפשר להגדיל מכירות אם הדיוורים שלכם, הסמסים או הוואטסאפים נחסמים ומגיעים לספאם. מערכת מרקטינג אוטומיישן חייבת להציג מוניטין דומיין איכותי. בין אם אתם שולחים מאות דיוורים או הודעות ללקוחות שלכם, אלפי מסרים או מאות אלפי מסרים, אתם חייבים להיות סבורים ובטוחים שהלקוח יקבל את המסרים.
את רוב העבודה עושה מערכת מרקטינג אוטומיישן שפועלת לפי חוק, עם רישיונות ועם יכולת לבצע מניפולציות טכנולוגיות כדי להעשיר את הדומיין ולהפוך את המוניטין שלו לאיכותי כמה שניתן.
בנוסף, כדי להשלים את התמונה תצטרכו להטמיע תקני שליחה שיאפשרו לכם להנות מהדומיין האיכותי. אם תנסו להתפשר על מערכות זולות, או אפשרויות שליחה פיראטיות כאלה ואחרות תמצאו את עצמכם בתיבת הספאם ללא אפשרות להשפיע על הלקוחות שלכם. שימו בראש סדר העדיפויות חברה מסודרת שיש לה יכולות עבירות גבוהות.
כל ערוצי השליחה
חשוב שהמערכת שתבחרו תהיה מולטיצ'אנל, כשמדובר באוטומציות שיווקיות אתם רוצים את האפשרות לפעול בכל הערוצים. כך מסע לקוח יכול להתחיל בוואטספ, להמשיך בסמס, משם לסיים במייל ובפולואפ בכלל להשתמש במובייל פוש.
אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עוברים ממערכת למערכת רק כדי לפעול בעוד ערוצי מסרים. כשיש את כל הערוצים תחת מערכת אחת קל יותר תפעולית, נוח לראות את התמונה המלאה ונכון יותר מבחינה שיווקית, בעיקר כי כל ערוץ יכול להתאים למקרה אחר ולבדל את הפעילות.
תמיכה רחבה
מרקטינג אוטומיישן מאפשרת לנהל קשר אישי, מדובר ביחסים שביניכם לבין הלקוחות שלכם, אתם רוצים לתת את החוויה הטובה ביותר עם מינימום טעויות ופספוסים ולמצות במקסימום את יכולות המערכת. בשביל המשימה הזו אתם צריכים מערך שירות מקיף שיהיה זמין עבורכם בכמה שיותר ערוצים. שימו לב, יש חברות שמאפשרות לפנות אליהן רק במייל, זה מקשה על היכולת לפתור את הקייס ומאט את התהליך. תמיכה מקומית כחול-לבן יכולה להתאים את עצמה ולהבין את הדחיפות והמנטליות הישראלית בקלות.
הובלה בטכנולוגיה
בין אם מדובר בחיבור של קופות פיזיות למסעות הלקוח אונליין והדאטה מכל מקורות המידע, או בין אם מדובר בשימוש בבינה מלאכותית, חשוב היום לבחור מערכת של חברה השואפת להוביל בטכנולוגיה כדי לאפשר לכם להשתמש בפיצ'רים שיעשו את ההבדל.
כל האוטומציות שאתם צריכים
כשמדובר במערכת מרקטינג אוטומיישן, אתם חייבים שיהיו לכם את כל האוטומציות הבסיסיות וגם מעבר. עגלה נטושה, וולקאם, לקוח רדום וכל האוטומציות שכולם מכירים.
כדי להרגיש שיש לכם מחלקת שיווק שלמה מאחוריכם, רצוי שיהיה לכם את הכלים במערכת לבניית אוטומציות ארוכות, שמורידות את העומס ממחלקת השיווק ומגדילות מכירות בשימוש בכל הערוצים.
ולסיום - לא לבחור באוטומט, לשווק באוטומט
אכן, מערכת מרקטינג אוטומיישן יכולה לשדרג את מערך השיווק שלכם פלאים ולכן רצוי לבחור אותה בקפידה, עם חמשת הטיפים לבחירת מערכת מרקטינג אוטומיישן תוכלו להתקדם לעידן חדש. עידן שבו תעבדו יעיל יותר, נכון יותר ותגדילו מכירות במינימום מאמץ.
תכנון מסעות הלקוח והדרך שתעבירו את הלקוחות, הערוצים שתבחרו, התזמונים, הטריגרים, דורשים המון מחשבה ומותאמים אישית לפעילות שלכם. אבל ברגע שהקמתם את המערך, השיווק שלכם עובד כמו ממש כמו מכונה מתוזמנת ומגדיל מכירות בצורה סיסטמטית.
זכרו, מוניטין איכותי, מענה אנושי, טכנולוגיה מתקדמת, הובלה בערוצים ושיווק על אוטומט.