אחד הכלים הפשוטים והאפקטיביים לתקשורת עם הלקוחות והלידים הוא הניוזלטר התקופתי.
כלי מצוין שמאפשר תקשורת שכזאת נקרא אקטיב טרייל (Active Trail).
כלי זה מאפשר לעצב ניוזלטרים יפים בעברית, לנהל ולתחזק רשימות תפוצה ולקבל דוחות בקרה טובים על הקמפיינים השונים.
בתצוגה משמאל ניתן לראות דוגמא לאחד הדוחות שניתן לקבל. להלן פירוט התצוגות לפי המספרים בתמונה:
1. עבירות - נתוני עבירות כלליים של הקמפיינים - כמה מיילים נשלחו?, כמה מיילים נמסרו (הגיעו ליעד)?, מה אחוז פתיחת המיילים? וכדומה.
2. תלונות והסרות - האם אנשים הסירו את עצמם מרשימת התפוצה? במידה וכן ניתן לעשות קליק ולראות מי.
3. נתוני הקלקות במייל - כמה קליקים היו בתוך הניוזלטר?, מה מספר המקליקים? מה אחוז המקליקים מתוך סה"כ הנמענים? CTO (מה אחוז המקליקים מתוך סה"כ אלה שפתחו את הניוזלטר)?
4. דירוג הקמפיין - ציון כללי של הקמפיין על פי אחוז ההקלקות בתוך הניוזלטר.
לינק לכלי - www.activetrail.co.il.
כלי מצוין שמאפשר תקשורת שכזאת נקרא אקטיב טרייל (Active Trail).
כלי זה מאפשר לעצב ניוזלטרים יפים בעברית, לנהל ולתחזק רשימות תפוצה ולקבל דוחות בקרה טובים על הקמפיינים השונים.
בתצוגה משמאל ניתן לראות דוגמא לאחד הדוחות שניתן לקבל. להלן פירוט התצוגות לפי המספרים בתמונה:
1. עבירות - נתוני עבירות כלליים של הקמפיינים - כמה מיילים נשלחו?, כמה מיילים נמסרו (הגיעו ליעד)?, מה אחוז פתיחת המיילים? וכדומה.
2. תלונות והסרות - האם אנשים הסירו את עצמם מרשימת התפוצה? במידה וכן ניתן לעשות קליק ולראות מי.
3. נתוני הקלקות במייל - כמה קליקים היו בתוך הניוזלטר?, מה מספר המקליקים? מה אחוז המקליקים מתוך סה"כ הנמענים? CTO (מה אחוז המקליקים מתוך סה"כ אלה שפתחו את הניוזלטר)?
4. דירוג הקמפיין - ציון כללי של הקמפיין על פי אחוז ההקלקות בתוך הניוזלטר.
לינק לכלי - www.activetrail.co.il.