בכדי לנהל את המכירות בצורה שיטתית, ולהשוות את הביצוע בפועל לתכנון בתחילת השנה, קיים הצורך בכלי גרפי בכמה מימדים.
הכלי המוצע משמאל הוא כלי בקרה שמצאנו מועיל לבעלי העסקים ולמנכלים בניהול הכנסות העסק.
היתרון הוא שניתן לראות את הנתונים במספר ממדים, להשוות ולהבין את הנתונים בצורה טובה יותר:
1. לאורך זמן (לאורך השנה)
2. תכנון מול ביצוע
3. בארבע תקופות (חודשי\ רבעוני\ חציוני\ שנתי)
בקרה טובה של הנתונים מאפשרת מעבר לניהול חכם יותר הכולל התמודדות עם אתגרים מראש, ניהול שקול יותר של העסק, הסתמכות על נתונים מהעבר, ועוד.
קליק על התמונה כדי להגדילה.
הכלי המוצע משמאל הוא כלי בקרה שמצאנו מועיל לבעלי העסקים ולמנכלים בניהול הכנסות העסק.
היתרון הוא שניתן לראות את הנתונים במספר ממדים, להשוות ולהבין את הנתונים בצורה טובה יותר:
1. לאורך זמן (לאורך השנה)
2. תכנון מול ביצוע
3. בארבע תקופות (חודשי\ רבעוני\ חציוני\ שנתי)
בקרה טובה של הנתונים מאפשרת מעבר לניהול חכם יותר הכולל התמודדות עם אתגרים מראש, ניהול שקול יותר של העסק, הסתמכות על נתונים מהעבר, ועוד.
קליק על התמונה כדי להגדילה.