אחד הקשיים הגדולים של עסקים בצמיחה הוא הקושי להקים את "מפעל הלידים" שלהם.
"מפעל הלידים"
"מפעל הלידים" הוא התהליך שבו העסק מייצר, מנהל ומבקר לידים.
תהליך זה הנו תהליך חשוב מאוד לצמיחת העסק.
זהו האופן שבו העסק מייצר בעצם את העתיד העסקי שלו בתוך השוק.
"מפעל הלידים"
"מפעל הלידים" הוא התהליך שבו העסק מייצר, מנהל ומבקר לידים.
תהליך זה הנו תהליך חשוב מאוד לצמיחת העסק.
זהו האופן שבו העסק מייצר בעצם את העתיד העסקי שלו בתוך השוק.
זהו אחד ממנופי הצמיחה החשובים של כל עסק המעוניין לצמוח.
מרבית העסקים הקטנים והבינוניים מתעלמים או מתקשים להקים ולנהל "מפעל לידים" ומסתפקים בעסקאות אקראיות.
אז מה עושים?
הבנת החשיבות של הקמת "מפעל הלידים", ניהולו ובקרתו הנם הבסיס להצלחת התהליך.
כפי שעושים בעת הקמת פס ייצור במפעל, גם בניהול לידים יש צורך בארגון ושיטה לניהול הלידים, אחרת התהליך ימשיך להתנהל באופן אקראי.
תהליך ייצור וניהול הלידים ייתמך על ידי מערכות ממוחשבות (CRM).
מרבית העסקים הקטנים והבינוניים מתעלמים או מתקשים להקים ולנהל "מפעל לידים" ומסתפקים בעסקאות אקראיות.
אז מה עושים?
הבנת החשיבות של הקמת "מפעל הלידים", ניהולו ובקרתו הנם הבסיס להצלחת התהליך.
כפי שעושים בעת הקמת פס ייצור במפעל, גם בניהול לידים יש צורך בארגון ושיטה לניהול הלידים, אחרת התהליך ימשיך להתנהל באופן אקראי.
תהליך ייצור וניהול הלידים ייתמך על ידי מערכות ממוחשבות (CRM).