בימים אלה (אפריל 2016) מתבצעים תהליכי סיכום רבעון והפקת לקחים - בקרב חלק מהעסקים ומחלקות המכירות בארץ.
מזכירים גם לכם לקיים תהליך הפקת לקחים ולמידה מהטעויות של רבעון 1.
עסקים שלא ילמדו מהטעויות של רבעון 1 - יחזרו על הטעויות גם ברבעון 2.
סמנכ"ל מכירות שיתעקש שהוא לא טועה אף פעם - יחזור על הטעויות של עצמו שוב ושוב.
אנשי מכירות שלא ילמדו מהטעויות שלהם - יחזרו עליהן שוב ושוב.
אנו מציעים להאיר ולנתח את הטעויות שעשיתם ברבעון 1 - וללמוד מהן לרבעון 2 ולשאר השנה - כדי לא לחזור עליהן.
לשנות את כל מה שצריך שינוי - כדי לצמוח ולהשתפר.
אנחנו כאן כדי לעזור.
בהצלחה!
מזכירים גם לכם לקיים תהליך הפקת לקחים ולמידה מהטעויות של רבעון 1.
עסקים שלא ילמדו מהטעויות של רבעון 1 - יחזרו על הטעויות גם ברבעון 2.
סמנכ"ל מכירות שיתעקש שהוא לא טועה אף פעם - יחזור על הטעויות של עצמו שוב ושוב.
אנשי מכירות שלא ילמדו מהטעויות שלהם - יחזרו עליהן שוב ושוב.
אנו מציעים להאיר ולנתח את הטעויות שעשיתם ברבעון 1 - וללמוד מהן לרבעון 2 ולשאר השנה - כדי לא לחזור עליהן.
לשנות את כל מה שצריך שינוי - כדי לצמוח ולהשתפר.
אנחנו כאן כדי לעזור.
בהצלחה!