כמה סיבות טובות להתחיל להשתמש ב- HUBSPOT CRM:
1. זה מצרף אוטומטית את כל הנמענים של איש המכירות לרשימת התפוצה הכללית של העסק
2. זה יוצר מאגר ידע אמיתי ובו מידע על הלקוחות - לתיעוד ובקרה (גם אם מדובר בכמה מנהלים שנתנו שירות)
3. זה מאפשר להבין את זרימת המידע - ולהתאים את הדאטא לצרכים של איש המכירות\ של העסק (דוחות למשל)
4. זה גם יוצר שפה משותפת ואחידה בין כולם (לא כל אחד פועל אחרת). זהו בסיס חשוב לצמיחה בעתיד ולהרחבת הפעילות בעסק.
1. זה מצרף אוטומטית את כל הנמענים של איש המכירות לרשימת התפוצה הכללית של העסק
2. זה יוצר מאגר ידע אמיתי ובו מידע על הלקוחות - לתיעוד ובקרה (גם אם מדובר בכמה מנהלים שנתנו שירות)
3. זה מאפשר להבין את זרימת המידע - ולהתאים את הדאטא לצרכים של איש המכירות\ של העסק (דוחות למשל)
4. זה גם יוצר שפה משותפת ואחידה בין כולם (לא כל אחד פועל אחרת). זהו בסיס חשוב לצמיחה בעתיד ולהרחבת הפעילות בעסק.