שתי הצעות שיפור לניהול השוטף של הדילים:
1. אני מציע שתוסיף סכום עסקה (=AMOUNT) לכל דיל.
גם אם כרגע לא לגמרי ברור מה הסכום הסופי שיהיה,
מציע שיהיה פלאג נמבר (PN) קבוע מתואם עם סמנכ"ל המכירות לכל דיל שנפתח, שבהמשך ידוייק
אחרת הנתונים שלך ילכו לאיבוד בכל מדדי ההכנסות... וזה לא ישקף את הפעילות שלך
כל דיל חייב לקבל סכום (Amount) ותאריך סגירה
(יש יאמרו... אחרת זאת סתם פנטזיה... בלי סכום ותאריך גג למימוש)
2. חשוב לפתוח כל דיל עם קישור לחברה (Company) הרלבנטית או לקונטקט רלבנטי
אחרת שוב - אתה מייצר "איים בודדים" של מידע... LOST IN SPACE כאלה