בחלק מהעסקים, במיוחד בעסקים המנהלים לידים רבים, מוגדר תפקיד של אחראי לידים.
"אחראי הלידים" - האדם שאחראי על ריכוז, סינון, שיוך, וסגירת לידים בעסק.
***
הוא האדם שמגשר בעצם בין השיווק למכירות.
השיווק - אחראים להשגת הלידים.
המכירות - אחראים לסגירת עסקאות.
***
אחראי לידים (בד"כ מטעם השיווק)
בכל בוקר (עד השעה 8 בבוקר), מקבל אחראי הלידים בתוך ה- CRM פילטר לידים שהגיעו לאחרונה.
אחראי הלידים נדרש לבצע מספר פעולות:
1. בודק שכל הלידים החדשים רלבנטיים למוצרי\ שירותי העסק, קונטקטים שאינם רלבנטיים - מגדיר ב- LIFECYCLE STAGE כ- OTHER ומשייך אותם לעצמו\ ל- BACKOFFICE.
2. לידים רלבנטיים - משייך לאנשי מכירות מתאימים להמשך טיפול באותו יום
3. מסתכל על לידים שעודכנו לאחרונה (בפרופרטי LAST ACTIVITY), מוודא שאין פספוסים בפולואפים ללידים קיימים (שכחו לחזור, למשל). אם יש פספוס - שם תזכורת בפריוריטי גבוה לאיש המכירות
4. משייך משימות לאנשי המכירות ללידים שכבר בניהולם
איש מכירות
כשאיש המכירות מתחיל לעבוד (החל מ- 08:00 בבוקר), רשימת הלידים שלו כבר מעודכנת.
איש המכירות נכנס לרשימת הלידים שלו ומתחיל לנהל תהליכי מכירה - טלפונים, פגישות ZOOM, הצעות מחיר, וכו').
תפקידו המרכזי - לסגור כמה שיותר עסקאות, מתוך רשימת הלידים שמקבל באופן שוטף.
"אחראי הלידים" - האדם שאחראי על ריכוז, סינון, שיוך, וסגירת לידים בעסק.
***
הוא האדם שמגשר בעצם בין השיווק למכירות.
השיווק - אחראים להשגת הלידים.
המכירות - אחראים לסגירת עסקאות.
***
אחראי לידים (בד"כ מטעם השיווק)
בכל בוקר (עד השעה 8 בבוקר), מקבל אחראי הלידים בתוך ה- CRM פילטר לידים שהגיעו לאחרונה.
אחראי הלידים נדרש לבצע מספר פעולות:
1. בודק שכל הלידים החדשים רלבנטיים למוצרי\ שירותי העסק, קונטקטים שאינם רלבנטיים - מגדיר ב- LIFECYCLE STAGE כ- OTHER ומשייך אותם לעצמו\ ל- BACKOFFICE.
2. לידים רלבנטיים - משייך לאנשי מכירות מתאימים להמשך טיפול באותו יום
3. מסתכל על לידים שעודכנו לאחרונה (בפרופרטי LAST ACTIVITY), מוודא שאין פספוסים בפולואפים ללידים קיימים (שכחו לחזור, למשל). אם יש פספוס - שם תזכורת בפריוריטי גבוה לאיש המכירות
4. משייך משימות לאנשי המכירות ללידים שכבר בניהולם
איש מכירות
כשאיש המכירות מתחיל לעבוד (החל מ- 08:00 בבוקר), רשימת הלידים שלו כבר מעודכנת.
איש המכירות נכנס לרשימת הלידים שלו ומתחיל לנהל תהליכי מכירה - טלפונים, פגישות ZOOM, הצעות מחיר, וכו').
תפקידו המרכזי - לסגור כמה שיותר עסקאות, מתוך רשימת הלידים שמקבל באופן שוטף.