אחת המודולות החזקות בהאבספוט היא מודולת השירות והתמיכה.
מודולה זו דומה למודולה של הדילים במבנה, אך ייעודה הוא לתת פתרון מחשובי לניהול התמיכה והשירות בעסק.
המודולה מתבססת על מתודולוגיה מוכרת של ניהול פניות השירות (TICKETIM).
כל פניה פותחת TICKET חדש (כולל ID ייחודי), ומנוהלת לפי שלבים - עד לסגירתה.
***
* יצירת אוטומציות *
ניתן ליצור אוטומציות מעניינות מאוד במודול זה:
1. עם הטפסים שבהאבספוט - לקבלת פנית שירות והפיכתה לטיקט (יפורט בנפרד).
2. העברה אוטומטית של הפניה בין השלבים (לא בגרסה החינמית של האבספוט).
***
להלן מסך הטיקטים והסבר קצר על המרכיבים המרכזיים:
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם - רובי - מד מן - 052-7325777
מודולה זו דומה למודולה של הדילים במבנה, אך ייעודה הוא לתת פתרון מחשובי לניהול התמיכה והשירות בעסק.
המודולה מתבססת על מתודולוגיה מוכרת של ניהול פניות השירות (TICKETIM).
כל פניה פותחת TICKET חדש (כולל ID ייחודי), ומנוהלת לפי שלבים - עד לסגירתה.
***
* יצירת אוטומציות *
ניתן ליצור אוטומציות מעניינות מאוד במודול זה:
1. עם הטפסים שבהאבספוט - לקבלת פנית שירות והפיכתה לטיקט (יפורט בנפרד).
2. העברה אוטומטית של הפניה בין השלבים (לא בגרסה החינמית של האבספוט).
***
להלן מסך הטיקטים והסבר קצר על המרכיבים המרכזיים:
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם - רובי - מד מן - 052-7325777