שאלה ממחלקת השיווק: מה כדאי לעשות עם לידים שהם "זבל" טהור?
אני זוכרת שאמרת לי בתחילת הדרך שלא כדאי למחוק אף אחד.
אז מה אתה ממליץ? לפתוח דיל ולהעביר ל-Deal Stage של Not Relevant? או אולי ליצור עבורם "רשימת זבל"?
***
תשובת מומחה האבספוט:
מאוד לא מומלץ למחוק דאטא של לידים "זבל" = לידים ללא שום פוטנציאל עסקי.
הסיבה: הרי הם עלולים לחזור מתישהו... ואם תמחקו לא תדעו על ההיסטוריה שלהם.
ובמיוחד אם אתם לא מתעתדים לרכוש את ה- HUBSPOT MARKETING - ששם משלמים על פי כמות הקונטקטים. שימו לב - בגרסה החינמית של האבספוט\ בגרסאות ה- SALES לא משלמים לפי כמויות הקונטקטים.
מה עושים עם הלידים "זבל" האלה?
צריך לסמן אותם בצורה ברורה (ב- PROPERTY של קונטקט\ ב- LIST ברור לכולם) ולשמור אותם בצד, למקרה שפעם יחזרו\ שתצטרכו אותם באיזה דוח עתידי.
אפשר להשתמש ב- PROPERTY של ה- PERSONA שמאפשר ליצר "טיפוסים" של קונים פוטנציאלים, ואז ליצור אוטומציות על פיהם. כמו כן, מאפשר ליצור SMART LISTS אוטומטיים לכל PERSONA.
בהצלחה!
***
להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777
מילות מפתח: לידים, לידים זבל, טיפול בלידים זבל, האבספוט ניהול לידים