אחת הטעויות הנפוצות בניהול השיווק בעזרת האבספוט היא
להתעלם מהמושג CONVERSION ולהתמקד במושג SOURCE.
חשוב מאוד מאוד להכיר את ההבדל ביניהם!!! לכל מנהלי השיווק באשר הם.
SOURCE של קונטקט הוא מקור הגעת הקונטקט להאבספוט. יכול להיות לטובת העניין שהקונטקט יובא להאבספוט באקסל לפני שנתיים!
CONVERSION - הוא מושג המתאר פעולה אקטיבית מצד הקונטקט, למילוי טופס למשל. יכול להיות שפעולה זו תפתח את הקונטקט בהאבספוט, אבל יכול להיות שהוא כבר קיים בהאבספוט ולא ייפתח שוב... כמובן. או אז, יירשם מילוי הטופס ב- CONVERSION ולא ב- SOURCE. וזה חשוב.
כאשר מנתחים קמפיינים\ פעולות שיווק\ הגעת לידים - חשוב להשתמש ב- CONVERSION כדי לא לפספס לידים אף ליד שהגיע!!
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777
מילות מפתח: CONVERSION, SOURCE, ניהול לידים, ניהול לידים בהאבספוט, הדרכת האבספוט, הטמעת האבספוט, האבספוט ישראל