לאחר שלומדים את המבנה הכללי של המערכת (אובייקטים: קונטקטים> קומפניס> דילים),
ובונים את הפייפליין במכירות (במידה ורלבנטי),
ניתן לעבור לשלב הבא: הכרת האקטיביטיס!
האקטיביטיס הנן פעולות המכירה השונות המבוצעות בתהליך המכירה (והשיווק),
למשל: טלפון.
למשל: אימייל.
למשל: פגישה.
דוגמא לתיעוד של שיחת טלפון בתוך האבספוט (קליק להגדלה):
כל פעולות המכירה הנ"ל אמורות להיות מתועדות אל ה- CRM, כך שניתן יהיה לנהל ולבקר את ביצוען.
בהמשך, תוכלו גם להפוך את חלקן להיות אוטומטיות (למשל: משלוח מייל).
***
עריכה ובקרה של אקטיביטיס
שימו לב שלהאבספוט מגוון גדול של פעולות שניתן לתעד.
בהמשך אף יצטרפו פעולות - עם הוספת כלים נוספים (לדוגמא וואטסאפ).
ניתן לבצע מגוון עריכות ובקרות לדאטא הקשורות לאקטיביטיס (לא יפורט כאן בשיעור המבוא).
דוגמא לדוח כמות שיחות טלפון לפי נציג (קליק להגדלה):
***
ומה הקשר בין האובייקטים (כגון קונטקטים) לאקטיביטיס?
מערכת האבספוט היא מערכת דאטא חכמה שמקשרת בין חלקיה השונים בצורה אוטומטית.
למשל: אימייל שמתועד בקונטקט, יתועד באופן אוטומטי גם בקומפני שמקושר לקונטקט הזה.
הסבר לאפשרויות הקישור בין אובייקטים ואקטיביטיס, בטבלה הבאה:
וכעת לנושא חשוב נוסף: תצוגת האקטיביטיס ואסוציאציות (Associations) לאקטיביטיס
האבספוט היא מערכת חכמה ומאפשרת אסוציאציה (קישור) של אקטיביטיס בין האובייקטים השונים.
חלק מהקישורים מבוצעים אוטומטית.
דוגמא לאסוציאציה: אימייל שתועד אל תוך הקונטקט, מתועד באופן אוטומטי גם אל הקומפני המקושר אל הקונטקט.
אנו נרחיב בנושא זה בהמשך.
להטמעת האבספוט גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777
מילות מפתח: אקטיביטיס, פעולות מכירה, האבספוט, הטמעת האבספוט, Hubspot ISrael