17 במאי 2022

פקל קישור קמפיין פשוט ל- CRM דרך זאפייאר

 נושאים לתאום:

  1. שם הקמפיין המלא
  2. תאריך עליה לאויר, תאריך סיום צפוי
  3. יעדי קמפיין: כמה לידים צפויים להגיע בפרק זמן האמור לעיל
  4. אופן הפרסום: פייסבוק\ לינקדין\ דף נחיתה\ אחר
  5. במידה ודף נחיתה - לשלוח את ה- UTMים
  6. מיפוי של כל השדות בטפסים השונים (שם פרטי, שם משפחה, מייל, טלפון וכו')
  7.  איך תהליך העבודה הולך לעבוד אחרי שהליד נכנס? מי מנהל אותו בפועל ואיך? (במידה והמנהלת לא רשומה - לשלוח מייל שלה להרשמה)
  8. מי הולך להדריך את המנהלת איך לעבוד?
  9. האם נחוץ דשבורד ניהולי יומי?