נושאים לתאום:
- שם הקמפיין המלא
- תאריך עליה לאויר, תאריך סיום צפוי
- יעדי קמפיין: כמה לידים צפויים להגיע בפרק זמן האמור לעיל
- אופן הפרסום: פייסבוק\ לינקדין\ דף נחיתה\ אחר
- במידה ודף נחיתה - לשלוח את ה- UTMים
- מיפוי של כל השדות בטפסים השונים (שם פרטי, שם משפחה, מייל, טלפון וכו')
- איך תהליך העבודה הולך לעבוד אחרי שהליד נכנס? מי מנהל אותו בפועל ואיך? (במידה והמנהלת לא רשומה - לשלוח מייל שלה להרשמה)
- מי הולך להדריך את המנהלת איך לעבוד?
- האם נחוץ דשבורד ניהולי יומי?