שאלת לקוחה: האם תוכל לשלוח לי מתכון מובנה להכנת אימייל מרקטינג הכולל טופס לידים+דף נחיתה בהאבפסוט, ומקושר אל ה"אוטודיל" שלנו?
התשובה: כן. כתבתי עבורך מתכון מובנה להכנת אימייל מרקטינג שכזה.
כולל תזכורות חשובות 🚩 וגם המלצות מקצועיות ⭐
***
מתכון להכנת אימייל מרקטינג הכולל קישור לדף נחיתה, וכולל אוטומציה אוטודיל:
- יצירת האימייל-מרקטינג בתוך האבספוט
🚩 לא לשכוח: הגדרות SETTINGS (לשונית 2 בתוך האימייל מרקטינג)
⭐המלצה מקצועית: תמציאו שורת נושא אטרקטיבית, שורת PREVIEW מעניינת
⭐להוסיף CTA בולט, עדיף בחלק העליון של הדף, עדיף 1 בלבד (לא לגזול פוקוס) - יצירת ליסט
🚩 לא לשכוח: התייחסות ל"בלק ליסט", התייחסות לאימייל מרקטינג קונטקטס - יצירת טופס
🚩 פתיחת פרופרטיס חדשים – באישור סופר אדמין בלבד. צוות המרקטינג: אין ליצור פרופרטיס חדשים (רק להוסיף קיימים).
⭐המלצה מקצועית: מעט שדות בטופס (כי הרי אתם כבר מכירים את הליד, אל תתישו אותו בטופסיאדה) - יצירת דף הנחיתה + שילוב הטופס
🚩 לא לשכוח: הגדרת PAGE URL של הארגון בדף הנחיתה - קישור מה – CTA (כפתור מרכזי) שבאימייל-מרקטינג אל דף הנחיתה
- אישור אדמין למבנה
+ כולל בקרת איכות ל- SETTINGS של המרקטינג אימייל + של דף הנחיתה
+ לליסט ולמרקטינג קונטקטס שהוגדרו - טסטינג
- הפעלת אוטומציית "אוטו דיל"
🚩 לא לשכוח: העברת כל פרופרטיס הטופס אל הדיל שייפתח + הגדרת הסורס מקמפיין זה - תזמון \ שיגור האימייל מרקטינג
⭐ מועד השליחה משפיע דרמטית על יחס הפתיחות. יש גם הפתעות. - בקרה באמצעות הדוחות
⭐ בקרה והפקת לקחים: גם על ה- KPIS של האימייל מרקטינג וגם על תוצאות\ סטטוסי הלידים שהגיעו מהטופס לידים ונוהלו בדילים - ניתן לשלב מייל "נודניק" אחרי X ימים (גם באוטומציה)
⭐ מייל "נודניק": נשלח אחרי כ- 3 ימים לכל אלה שלא פתחו. כדאי לשלב שורת נושא שונה.
שאלות נפוצות:
- האם ניתן לשכפל טופס קודם?
התשובה: כן בוודאי - האם יש המלצה לשמות הפריטים שבונים כאן?
התשובה: שמות ברורים לכם וקונסיסטנטיים בין כל הפריטים. מומלץ להוסיף את חודש הייצור
בהצלחה!
***
האבספוט - ייעוץ, הדרכה, אימון ותרגול - "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח - מרקטינג, אימייל מרקטינג, מתכון לאימייל מרקטינג, האבספוט, האבספוט שיווק, האבספוט מרקטינג