- סיוע בתכנון ואפיון מסעות הלקוח + השלבים + הפעולות + האוטומציות + הדוחות
- סיוע באפיון "פרופרטיס חובה" לליד\ דיל חדש בחברה
- ניהול "מפת סורסים" - רשימה המציגה את כלל הסורסים ללידים + בקרת כניסת לידים ודאטא סיסטמטית + כל הדאטא הנלווית (למשל: סורס + UTMIM + טופס וכו')
- יישום מסעות הלקוח - כולל תיעוד ליצירת שפה משותפת כתובה וברורה לכל הצוות + לניהול הידע
- בדיקות איכות לניהול והזרמת הדאטא, שיפורים ותיקונים בהתאם לצורך
- סיוע בתכנון נושא ההרשאות, יישום ההרשאות ובקרה תקופתית על ההרשאות
- פתיחה\ עדכון יוזרים, הדרכות בסיס ליוזרים חדשים וסיוע בסטאפ
- עיצוב ועדכון דוחות ע"פ צורך
- טיוב ועדכוני דאטא נכנסת + סדר וניקיון במודולות השונות של המערכת
ליסטים, אימייל מרקטינג, טפסים, אוטומציות, פרופרטיס, דוחות, תצוגות - אוטומציות - יישום, עדכון, שיפור, בדיקה וניהול האוטומציות, תחזוקת אוטומציות, המלצות לאוטומציות (להתרעות, עדכוני נתונים, הזזת שלבים, פתיחת משימות, ועוד ועוד)
- טיפול ופתרון טיקטים \ פניות של היוזרים השונים כהלפדסק פנימי
- סיוע בקישור קמפיינים חדשים אל האבספוט, בקרת קליטת הלידים, הפעלת אוטומציה, בדיקת איכות לממשק ובדיקת תקינות דוחות גם לקמפיין
- ניהול מסודר ומבוקר של המרקטינג קונטקטס + של רשימות התפוצה למרקטינג
- ביצוע יבוא\ יצוא על פי הצרכים השוטפים, עדכוני דאטא באקסלים במידת הצורך והפעלות של VLOOKUP וכלים מתקדמים לניהול הדאטא
- יישום ממשקים מהירים (ללא תכנות) אל ומאת המערכת. למשל: ממשקי אימייל, יומן, וואטסאפ, אימייל מרקטינג (במידה וצד ג'), טפסים (במידה וצד ג'), דפי נחיתה, DATA WAREHOUSES, גוגלשיטים, ועוד.
- המלצות להנהלה על דרכים לשיפור ביצועי שיווק ומכירות כנגזרת של הדאטא (למשל: למה אנחנו מפסידים עסקאות?, איפה תקועים לנו דילים?, ועוד)
- פתרונות לממשקים ואטומציות דרך ZAPIER \ כלי ברידג'ינג אחר, במידת הצורך