הכנות לשליחת אימייל מרקטינג בפעמים הראשונות, כולל טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן מראש.
- המלצה: קישור שרת דואר ESP - קליק כאן להסבר
- הכנת ליסטים, ב- Contacts > Lists. מספר המלצות:
- במידת הצורך: הכנת "בלק ליסט" והחרגת שליליים
- במידת הצורך: בדיקת יתרה מרקטינג קונטקטס.
- במידת הצורך: הוספת הגדרת "מרקטינג קונטקטס" לרשימה הרלבנטית
- טעות נפוצה: מחכים לרגע האחרון ואז מתברר שאין מספיק "מרקטינג קונטקטס" במודול שנרכש.
- המלצה: בדיקת EMAIL VALIDATION לרשימה. כדי למנוע אחוזי BOUNCE גבוהים.
טעות נפוצה: שליחה לרשימה חדשה (ולא מוכרת) - ללא בדיקת EMAIL VALIDATION ואז חסימה ע"י האבספוט.
קליק כאן לסרטון דוגמא "חיה" מהרצת רשימת קונטקטים לבדיקה ב"קיקבוקס". - הכנת תוכן ב- Marketing - EMAIL. מספר המלצות:
- טעות נפוצה: גרפיקה כבדה!!
לזכור שאנחנו צריכים לאפשר למייל לחצות את ה"חומות" שהקימו שרתי הדואר לספאם:
גרפיקה כבדה, יותר מדי גרפיקה => לא יעברו את החומות שלהם. - לא לשלב גרפיקה כבדה מדי!!! לזכור שמדובר במייל ולא בנפח אחסון
- יחסי גרפיקה\ טקסט משפיעים על יחסי המרה !! לא לשכוח
- טעות נפוצה: כפתור CTA "קבור" בתחתית המייל ודורש גלילה.
כפתור CTA - מומלץ שיהיה מאוד ברור + ללא גלילה (אנשים לא גוללים). - שורת כותרת בולטת => שמיד ידעו על מה מדובר.
- טעות נפוצה: חיפוף דף ה- SETTINGS.... וטעויות הקשורות להגדרות שם. חשוב מאוד לא לטעות שם.
הכנת SETTINGS בצורה טובה - קליק כאן לסרטון הסבר. - בדיקות בדיקות בדיקות - לא לחפף!
שליחת טסטים לעצמך + לאנשים בעסק\ בארגון, לבדוק גם בטלפונים ניידים שנראה טוב.
טעות נפוצה: ממהרים ומחפפים את שלב הבדיקות. טקסט יוצא עם שגיאות. גרפיקה נראית זוועה בסמארטפונים. - מועד השליחה -
- טעות נפוצה: שולחים במועדים לא טובים ו"זוכים" ליחס המרה (פתיחות) נמוך.
- מועד השליחה היא נקודה חשובה ומשפיעה על יחסי המרה
- המלצה מקצועית: בשלבים הראשונים לנסות מספר מועדים, כדי לבחון השפעה על יחסי המרה.
- לאחר השליחה:
- טעות נפוצה: לא מנתחים ביצועים וחוזרים על טעויות.
- בימים הראשונים: בקרה יומיומית על אחוזי הפתיחה, הקליקים, שליחת הטפסים (במידה ויש טפסים).
- הפקת לקחים ותובנות מהשליחה - מה אפשר להשתפר?
- שליחה נוספת (?) לאלו שלא פתחו - כדי לשפר יחסי המרה. אפשר לשנות נושא.