4 ביוני 2023

צ'קליסט לשליחת אימייל מרקטינג בפעמים הראשונות + טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

 הכנות לשליחת אימייל מרקטינג בפעמים הראשונות, כולל טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן מראש.


  1. המלצה: קישור שרת דואר ESP - קליק כאן להסבר

  2. הכנת ליסטים, ב- Contacts > Lists. מספר המלצות: 
    1. במידת הצורך: הכנת "בלק ליסט" והחרגת שליליים 
    2. במידת הצורך: בדיקת יתרה מרקטינג קונטקטס. 
    3. במידת הצורך: הוספת הגדרת "מרקטינג קונטקטס" לרשימה הרלבנטית
    4. טעות נפוצה: מחכים לרגע האחרון ואז מתברר שאין מספיק "מרקטינג קונטקטס" במודול שנרכש.

  3. המלצה: בדיקת EMAIL VALIDATION לרשימה. כדי למנוע אחוזי BOUNCE גבוהים.
    טעות נפוצה: שליחה לרשימה חדשה (ולא מוכרת) - ללא בדיקת EMAIL VALIDATION ואז חסימה ע"י האבספוט.
    קליק כאן לסרטון דוגמא "חיה" מהרצת רשימת קונטקטים לבדיקה ב"קיקבוקס".

  4. הכנת תוכן ב- Marketing - EMAIL. מספר המלצות: 
    1. טעות נפוצה: גרפיקה כבדה!!
      לזכור שאנחנו צריכים לאפשר למייל לחצות את ה"חומות" שהקימו שרתי הדואר לספאם:
      גרפיקה כבדה, יותר מדי גרפיקה => לא יעברו את החומות שלהם. 
    2. לא לשלב גרפיקה כבדה מדי!!! לזכור שמדובר במייל ולא בנפח אחסון
    3. יחסי גרפיקה\ טקסט משפיעים על יחסי המרה !! לא לשכוח 
    4. טעות נפוצה: כפתור CTA "קבור" בתחתית המייל ודורש גלילה.
      כפתור CTA - מומלץ שיהיה מאוד ברור  + ללא גלילה (אנשים לא גוללים).
    5. שורת כותרת בולטת => שמיד ידעו על מה מדובר.

  5. טעות נפוצה: חיפוף דף ה- SETTINGS.... וטעויות הקשורות להגדרות שם. חשוב מאוד לא לטעות שם.
    הכנת SETTINGS
    בצורה טובה - קליק כאן לסרטון הסבר.

  6. בדיקות בדיקות בדיקות - לא לחפף!
    שליחת טסטים לעצמך + לאנשים בעסק\ בארגון, לבדוק גם בטלפונים ניידים שנראה טוב.
    טעות נפוצה: ממהרים ומחפפים את שלב הבדיקות. טקסט יוצא עם שגיאות. גרפיקה נראית זוועה בסמארטפונים.

  7. מועד השליחה - 
    1. טעות נפוצה: שולחים במועדים לא טובים ו"זוכים" ליחס המרה (פתיחות) נמוך.
    2. מועד השליחה היא נקודה חשובה ומשפיעה על יחסי המרה
    3. המלצה מקצועית: בשלבים הראשונים לנסות מספר מועדים, כדי לבחון השפעה על יחסי המרה. 

  8. לאחר השליחה:
    1. טעות נפוצה: לא מנתחים ביצועים וחוזרים על טעויות.
    2. בימים הראשונים: בקרה יומיומית על אחוזי הפתיחה, הקליקים, שליחת הטפסים (במידה ויש טפסים).
    3. הפקת לקחים ותובנות מהשליחה - מה אפשר להשתפר?
    4. שליחה נוספת (?) לאלו שלא פתחו - כדי לשפר יחסי המרה. אפשר לשנות נושא.