25 ביוני 2024

סטטוסים לניהול הטיפול בלידים

אילו סטטוסים שכיחים במחלקות מכירות, לניהול הטיפול הטלפוני בלידים?

למשל: ל- SDR, למוקד טלפוני, לאנשי מכירות בשלבים מוקדמים של תהליך המכירה?

***

פתרון מומחה האבספוט:

אכן מקובל לסווג את סטטוסי הטיפול בלידים לאורך הטיפול הטלפוני בהם.

מקובל לפתוח 2 עמודות\ פרופרטיס לניהול הלידים במוקד הטלפוני.

עמודה אחת - לבחירת סטטוס מרשימה.

עמודה שניה - למלל חופשי והערות.

***

דוגמא:

(קליק להגדלה)



***

להטמעת האבספוט גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777

מילות מפתח: ניהול לידים האבספוט, הבספוט גוגלשיט ממשק, ניהול הלידים, ניהול סטטוסים, SDR, ניהול מכירות, בקרת טיפול בלידים