אילו סטטוסים שכיחים במחלקות מכירות, לניהול הטיפול הטלפוני בלידים?
למשל: ל- SDR, למוקד טלפוני, לאנשי מכירות בשלבים מוקדמים של תהליך המכירה?
***
פתרון מומחה האבספוט:
אכן מקובל לסווג את סטטוסי הטיפול בלידים לאורך הטיפול הטלפוני בהם.
מקובל לפתוח 2 עמודות\ פרופרטיס לניהול הלידים במוקד הטלפוני.
עמודה אחת - לבחירת סטטוס מרשימה.
עמודה שניה - למלל חופשי והערות.
***
דוגמא:
(קליק להגדלה)
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: ניהול לידים האבספוט, הבספוט גוגלשיט ממשק, ניהול הלידים, ניהול סטטוסים, SDR, ניהול מכירות, בקרת טיפול בלידים