לקוחה שלי, ביקשה לאחרונה עזרה בכלי להציג למנכל החברה, דוח חדש עם ניתוח ביצועים מתוכלל של החודשים האחרונים, בשתי תצורות המפורטות מטה.
נתוני הפתיחה של הלקוח:
- הארגון מיישם את Hubspot Sales Pro
- כיום צוות המכירות רחוק מאוד מעמידה ביעדי המכירות השנתיים
- כ- 3 שנות עבודה עם האבספוט, 3 אנשי מכירות, 3 פייליינים מרכזיים
- בשיווק - מספר קמפייינים קטן יחסית, מספר מקורות (אתרים) קטן יחסית, משתתפים בכנסים בודדים לאורך השנה
- בעיה מוכרת וחוזרת על עצמה של אחוזים גבוהים של לידים שמסומנים כ"לא רלבנטיים"
- יש להם כבר 100 ריפורטים כבר בנויים (מכסת הריפורטים מלאה)
- הצורך הוא בדוח חודשי, הווי אומר: אין צורך בדוח "נושם" מיידי לדאטא בדוח
שלב א' - ניתוח צרכים של הדוחות:
1. מדדי ביצוע שונים (KPIS) של אנשי מכירות לפי חודשים,
(*) כולל מכובן הביצוע בפועל של מכירות (הכנסות) אל מול התכנון המקורי (יעדי מכירות חודשיים).
2. מדדי ביצוע שונים (KPIS) של סורסים\ קמפיינים (שיווק) לפי סורסים ולפי תקציב לסורס
שלב ב' - הכנת סקיצה לניתוח המכירות, ב- Google Looker
שלב ג' - הכנת כלי עבודה פשוט ב- אקסל
***
להטמעה מקצועית של האבספוט גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777
מילות מפתח: האבספוט, מכירות, סיילס, הבספוט, תכנון מול ביצוע, ניהול מכירות, הצלחה, מדדי הצלחה, KPIS, גרפים, אקסל, Chat GPT,