5 ביולי 2025

"עולים כיתה" ביכולות להפיק לקחים ותובנות, מתוך מדדי הביצוע (KPIS)


לקוחה שלי, ביקשה לאחרונה עזרה בכלי להציג למנכל החברה, דוח חדש עם ניתוח ביצועים מתוכלל של החודשים האחרונים, בשתי תצורות המפורטות מטה.

נתוני הפתיחה של הלקוח: 

  1. הארגון מיישם את Hubspot Sales Pro
  2. כיום צוות המכירות רחוק מאוד מעמידה ביעדי המכירות השנתיים
  3. כ- 3 שנות עבודה עם האבספוט, 3 אנשי מכירות, 3 פייליינים מרכזיים
  4. בשיווק - מספר קמפייינים קטן יחסית, מספר מקורות (אתרים) קטן יחסית, משתתפים בכנסים בודדים לאורך השנה
  5. בעיה מוכרת וחוזרת על עצמה של אחוזים גבוהים של לידים שמסומנים כ"לא רלבנטיים"
  6. יש להם כבר 100 ריפורטים כבר בנויים (מכסת הריפורטים מלאה)
  7. הצורך הוא בדוח חודשי, הווי אומר: אין צורך בדוח "נושם" מיידי לדאטא בדוח


שלב א' - ניתוח צרכים של הדוחות:  

1. מדדי ביצוע שונים (KPIS) של אנשי מכירות לפי חודשים,
(*) כולל מכובן הביצוע בפועל של מכירות (הכנסות) אל מול התכנון המקורי (יעדי מכירות חודשיים).

2. מדדי ביצוע שונים (KPIS) של סורסים\ קמפיינים (שיווק) לפי סורסים ולפי תקציב לסורס


שלב ב' - הכנת סקיצה לניתוח המכירות, ב- Google Looker


שלב ג' - הכנת כלי עבודה פשוט ב- אקסל


***

להטמעה מקצועית של האבספוט גם אצלכם: "מד-מן" 052-7325777

מילות מפתח: האבספוט, מכירות, סיילס, הבספוט, תכנון מול ביצוע, ניהול מכירות, הצלחה, מדדי הצלחה, KPIS, גרפים, אקסל, Chat GPT,