אחת התשובות הכי מקוממות ללקוח. זהו תמרור אזהרה אדום בשבילכם כאנשי מכירות ושירות.
לעולם אל תשתמשו בתשובה הזאת בתור נותני שירות או אנשי מכירות!!
מדוע לא בעצם?
1. זו היתה התשובה של הפקידים הנאצים, כששאלו אותם איך יכלו לשלוח אנשים באדישות לרצח הם המוני....
"ככה כולם עשו".
2. "אם מיליארד איש עושים משהו, זה לא אומר שהוא נכון, הגיוני, מוסרי". משפט חכם. לראיה: פעם כולם עישנו. אז מה?
3. הלקוח לא קנה אצלכם כדי לקבל שרות "כמו כולם". הוא קנה אצלכם כדי להרגיש מיוחד.
4. המסר הסמוי בטקסט הזה הוא: "אין לי זמן\ כוח להתייחס אליך בצורה אישית". זה לא מסר מעודד מבחינת הלקוח שלכם לגבי המשך קבלת השירות מכם. האמון שאתם צריכים ליצור - נפגע.
5. אם אי פעם חשבתם שהלקוח הזה יקנה ממכם שוב - טעיתם. אתם מסמנים עליו איקס, גם הוא.
ולסיום, משפט מאוד חשוב שכל איש שירות ואיש מכירות חייב לשנן:
"אנשים ישכחו מה שאמרת להם, אך יזכרו מה גרמת להם להרגיש".
תחשבו על זה!