
כשקראנו את הפוסט, זה מאוד התחבר לנו לצורך שאנו מזהים בעסקים קטנים ובינוניים - לעזור לאנשים בתוך הארגון להפסיק להתחרות האחד בשני וללמוד לשתף פעולה ולייצר סינרגיה איכותית.
במיוחד בעולם המכירות, ההישגי, אנשי המכירות לפעמים שוכחים שאיש המכירות או איש התפעול שלצדם, הוא שותף בצוות. הוא חלק מהקבוצה - וצריך ללמוד לשתף אתו פעולה - ולעזור לו להיות טוב יותר.
רק דרך שיתוף פעולה בין כל גורמי העסק אפשר להגיע לתוצאות איכותיות בעולם העסקים. רק דרך למידה של הדרכים לבניית הגשרים בין החלקים השונים של השלם - אפשר להרכיב "תזמורת" הרמונית, שתוכל "לנגן" ביחד.
כי עסק אינו אוסף של "טייסי סולו", אלא קבוצה שיודעת לעבוד יחד, בהרמוניה.
לא?