או במילים אחרות: לפתח הרגל של יצירת תוכן מקצועי באינטרנט.
ועדיף: תוכן מקצועי שעונה לשאלות אמיתיות של לקוחות, שנשאלו בעל פה\ במייל.
יצירת התוכן המקצועי (באופן שיטתי) היא יותר מאשר פרסום, היא גם:
1. כלי לתיעוד השאלות מהלקוחות שלך והתשובות שנתת להם.
2. כלי לבניית הידע המקצועי של העסק והעומק שלו, לאורך זמן.
3. כלי לשיתוף בין גורמים שונים בעסק, בבעיות האמיתיות של הלקוחות.
4. כלי עזר בהמשך, לייעול תהליכי מענה ללקוחות (ניתן להפנות בלינק לתשובות שניתנו בעבר, במקום לענות בע"פ).
5. כלי שיאפשר לבצע הכללות לגבי צרכי השוק ולהתאים את המוצרים לשאלות האמיתיות שהלקוחות שואלים.
6. כלי שמחייב אותך לצמיחה - לפיתוח מקצועי.
7. כלי שממתג אותך כאיש מקצוע רציני, כ"גורו" בתחום בו אתה עוסק.
את התוכן בשלב הראשון אפשר לכתוב בכל כלי שנוח (בלוג, דף עסקי בפייסבוק, אתר וכדומה).
בהמשך נלמד לחבר בין כל הכלים.
דרך אגב: גם הפוסט הזה נכתב כפועל יוצא של שאלה של לקוחה...
בהצלחה!