אחת הלקוחות שאלה אותנו היום למה היא לא מצליחה להביא\ למכור ליותר לקוחות...? למה לקוחות נוטשים?
אז ככה... לפני הכל!! הכלל הראשון במכירות הוא להקשיב (באמת להקשיב!!) ללקוחות.
לכבד ולהבין שלכל אדם זווית הסתכלות קצת שונה, קצת אחרת. ואם לא מקשיבים, לא מבינים את הצורך של הלקוח.
כל אחד מאיתנו רואה את העולם קצת אחרת. לכל אחד מאיתנו סדרי עדיפויות קצת שונים. לכל אחד מאיתנו קשיים קצת אחרים וצרכים קצת אחרים.
רוצה אותי כלקוח שלך? קודם כל - תקשיב לי.
מעבר לכך שמדובר בנימוס בסיסי, זהו גם כלל עסקי. כשמתחילים להקשיב ללקוחות, הלקוחות מרגישים רצויים בסביבתכם - ויבואו. לא תקשיבו? המתחרים שלכם יקשיבו להם.
וזה לא קשור לכסף. זה קשור לתקשורת וזה קשור ליחסי אנוש.
כבדו את זווית הראיה השונה של הלקוחות שלכם - והלקוחות יבואו.
אז ככה... לפני הכל!! הכלל הראשון במכירות הוא להקשיב (באמת להקשיב!!) ללקוחות.
לכבד ולהבין שלכל אדם זווית הסתכלות קצת שונה, קצת אחרת. ואם לא מקשיבים, לא מבינים את הצורך של הלקוח.
כל אחד מאיתנו רואה את העולם קצת אחרת. לכל אחד מאיתנו סדרי עדיפויות קצת שונים. לכל אחד מאיתנו קשיים קצת אחרים וצרכים קצת אחרים.
רוצה אותי כלקוח שלך? קודם כל - תקשיב לי.
מעבר לכך שמדובר בנימוס בסיסי, זהו גם כלל עסקי. כשמתחילים להקשיב ללקוחות, הלקוחות מרגישים רצויים בסביבתכם - ויבואו. לא תקשיבו? המתחרים שלכם יקשיבו להם.
וזה לא קשור לכסף. זה קשור לתקשורת וזה קשור ליחסי אנוש.
כבדו את זווית הראיה השונה של הלקוחות שלכם - והלקוחות יבואו.