1 בינו׳ 2017

בנק (מאגר) לידים

כפי שדיברנו בבלוג זה בעבר, כל תהליך מכירה כולל את השלבים הבאים:
1. בניית בנק (מאגר) לידים 
2. פניה (טלפונית\ מייל)
3. פגישה
4. הצעת מחיר ומו"מ
5. סגירת עסקה\ הפסד

בתחרות העסקית, אחד הפערים הכי גדולים של עסקים קטנים ובינוניים מול עסקים גדולים זה - שאין להם מאגר לידים מנוהל. 


מאגר לידים מנוהל מאפשר לעבור מפעילות מכירתית ב"קטן" (אחד*אחד), לעבודה גם בגדול, במאסות. לדוגמא: לשלוח מייל לרשימת תפוצה של 30,000 נמענים - יחד.

בתמונה המצורפת ניתן לראות את הצמיחה הכמותית של מאגר הלידים של אחד הלקוחות שלנו. המספרים מציינים את מספר אנשי הקשר (הקונטקטים) שמנהל הלקוח לאורך הזמן.