מערכת האבספוט מאפשרת להגדיר "מייל צוותי" (מייל שקבוצת יוזרים תוכל לענות ממנו).
בגרסה החינמית ניתן להגדיר מייל 1 שכזה.
לאחר הגדרת המייל, ניתן גם להגדיר כי כל פניה שתגיע תפתח באופן אוטומטי "טיקט".
כך ניתן לנהל מערך פניות ושירות (מוקד תמיכה ופנית לקוחות) - תוך הפעלת מודול טיקטים במערכת האבספוט.
הסבר על אופן קישור המייל והגדרת פתיחה אוטומטית של טיקט - ניתן למצוא כאן (מצגת הכוללת מספר דפים).
***
להטמעת האבספוט CRM ניתן לפנות אליי - רובי 052-7325777 מד מן