4 בפבר׳ 2020

האבספוט - כלי בסיסי לניהול לידים מקצועי

כשמטמיעים מערכת ניהול כמו האבספוט CRM, עולים צורכי ניהול שונים - כל ארגון\ עסק\ מחלקה - והצרכים שלה.
היופי במערכת האבספוט CRM זה שניתן ליישם אותה בדרכים שונות ומגוונות!!
***
לעתים, עולה הצורך בכלי בסיסי לניהול הלידים (=הקונטקטים).
צורך זה עולה בעיקר בעסקים קטנים\ מחלקות קטנות יחסית, שלא מעוניינות להפעיל את מודול הדילים, אלא אך ורק ניהול של קונטקטים\ לידים, או למחלקות שיווק שמנהלות את הדילים בשלבים מוקדמים בתהליך.

***
מה זה לידים? שואלים לעתים. 
ובכן, לידים הם אנשי הקשר העסקיים שלכם, שאתם מעוניינים לנהל ולתחזק.
לידים = לקוחות - כמובן, מתעניינים מכל הסוגים, ספקים (!!), קולגות מהתחום, פותחי דלתות, סוכנים, שותפים, לקוחות עבר, אנשים שפגשתם בכנס - ועוד ועוד ועוד - כל מי שאתם רואים בו פוטנציאל עסקי עתידי ויוכל לסייע לכם לקדם את העסק\ המכירות.
ובקיצור-  כל אנשי הקשר העסקיים שלכם, שאתם רוצים לנהל בצורה מקצועית ולאורך זמן, ולא "מהראש" (=בד"כ מתמסמס).

***
במערכת האבספוט כלים חזקים לניהול הלידים הנ"ל.
ניתן לבנות פילטר (ראו בדוגמא), הכולל כלי ניהול ובקרה שונים על התקשורת עם הליד.
הפילטר יתעדכן באופן כמעט אוטומטי, כך שזמן התחזוקה שלו שולי מאוד.
דוגמא לפילטר לניהול לידים:



***
להטמעת האבספוט גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777