4 במרץ 2020

רשימת צרכים לבחירת מערכת טלפוניה בענן

גיבשנו רשימת ציפיות\ דרישות -

1. מחיר ל- SEAT (=ליוזר) לחודש, מחיר לדקת שיחה - בטלפון ישראלי לישראל
2. טלפון ישראלי - איך בדיוק מקבלים מספר? ומה המחיר?
3. ממשק להאבספוט - כל ההתקשרות מתוך האבספוט, הן ברמת קונטקט, הן ברמת רשימות (Lists), הן ברמת פילטרים
4. לוגים של כל השיחות - בתוך כל אחד מהקונטקטים (משמעות מבחינת נפח)
5. "תותח" שיחות \ דיאלר
6. אפליקציה לתיעוד שיחות לאנשי מכירות שטח (?) - שייכנס גם ל- CRM (?)
7. דוחות ע"ב נתוני שיחה - משך שיחה, תאריך שיחה, תוצאת שיחה, שם המוקדן (=יוזר בהאבספוט), פולו אפ להמשך (למשל: ביקשה לחזור אליה עוד יומיים), וכמובן - שם\ מספר הלקוח