שאלת לקוחה: איך מתמודדים בעזרת האבספוט CRM, עם לידים רבים שמגיעים מהאונליין? (מהאתר, מהפייסבוק, מהפרסומים בגוגל, וכו').
מישהו צריך לענות להם זריז + ובמידה ורלבנטי: לשייך אותם לאיש המכירות + לפתוח דיל => והכל ממקום אחד.
***
תשובה: למערכת האבספוט כלי ייעודי לטובת קבלת פניות, מענה מהיר והעברה להמשך טיפול.
הכלי נקרא INBOX.
הכלי יכול לרכז פניות של לידים ולקוחות מכל מקורות האונליין + פניות במייל.
הכלי מתפקד כמו כלי EMAIL - רק בתוך מערכת האבספוט.
בגרסה החינמית של האבספוט CRM, ניתן להפעיל 1 אינבוקס.
***
שימו לב! כדי להפעיל את הכלי, נדרש לחבר אימייל לכלי.
רצוי שהאימייל הזה יהיה המייל המרכזי של העסק Info@mybusiness.com, או במקרה של שירות, מייל ה- Support.
***
איך מגיעים לכלי?
ראו בתמונה המצורפת -
להזמנת קורסים וליווי הטמעה של האבספוט CRM - רובי "מד מן" 052-7325777