18 ביוני 2020

ניהול חכם של השיווק בעזרת האבספוט

שואלים אותי הרבה לגבי תפיסת ההפעלה של מודול השיווק בהאבספוט.
***
תשובת מומחה: 
להלן הסבר על המעבר לניהול חכם וממוחשב של השיווק בעסק בעזרת מערכת האבספוט. 

***
הערה חשובה!
שימו לב שההסבר מציג רק את הרובד הבסיסי והחינמי של כלי השיווק. בתוך האבספוט כלים רבים נוספים (שרובם לא חינמיים). 
למשל: 
1. חיבור כלי הפרסום הממומן 
2. בניית דפי נחיתה\ אתרים
3. בניית טפסים 
וכו'

***
תפיסת הפעלה בסיסית לניהול השיווק:






פירוט: 
1. בשלב הראשון בד"כ, מתחילים בקישור של כל ערוצי השיווק (און ליין ואוף ליין), 
לתוך הלידומטר\ בנק הלידים של העסק.
2. בנק הלידים ינוהל בד"כ ע"י אשת השיווק של העסק.
3. תפקיד אשת השיווק בהקשר זה: לקבל את כל הלידים הנכנסים, לבקר אותם מי רלבנטי לעסקים ומי לא),
לפתוח דיל חדש למי שרלבנטי ולשייך לדיל איש מכירות רלבנטי.
4. את כל הלידים שמגיעים ואינם רלבנטיים כרגע לעסקים, היא תשבץ לקבל ניוזלטרים עתידיים
(בד"כ דרך כלי ה- LISTS).
5. ניהול שיווק ובקרה - לרשותכם (גם בגרסה החינמית), דשבורד מרהיב לבקרה וניהול סיסטמטי של השיווק,
אותו תוכלו לערוך ולקבל למייל פעם ביום (\פעם בשבוע\ בחודש וכו').
 
***
להטמעה מקצועית של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777


מילות מפתח: האבספוט שיווק, שיווק, מודול שיווק, תפיסת הפעלה שיווק, ניהול השיווק, ניהול חכם של השיווק, שיווק עם האבספוט