נהוג לחלק את המדדים ל- 2 קבוצות:
1. מדדים הקשורים למכירות (הגעת לידים, סגירות לידים, סכומי סגירות, וכו')
2. מדדים הקשורים לשיווק (יתוארו להלן)
בכל כלי ניוזלטרים (כולל בתוך האבספוט), ישנם כלים המאפשרים לנתח את המדדים השיווקיים.
(דרך אגב, האבספוט גם מאפשרת לנתח מדדי מכירות).
להלן הסבר על ארבעת ה- KPIS השיווקיים המרכזיים:
הארות לתמונה:
הטבלה לקוחה מתוך כלי שנקרא BLUESNAP לשליחת ניוזלטרים, המתממשק למערכת האבספוט.
ממוצע פתיחות ניוזלטרים לפני תקופת הקורונה - 10-20%.
3A/ 3B - שליחה 1 +2 של אותו ניוזלטר.
באדום - נתונים גרועים, בירוק - נתונים טובים.
*****
מילות מפתח: שליחת ניוזלטר, KPIS ניוזלטרים, ניוזלטר, ניוזלטרים, ניתוח ניוזלטרים, האבספוט ניוזלטר