מערכת האבספוט מאפשרת לנהל את שלבי תהליך המכירה בשתי צורות:
1. דרך הדילים
2. ישירות דרך הקונטקטים
***
ניהול דרך דילים - מתאים לעסקים שבהם תהליך המכירה ארוך יותר, ודורש ניהול ספציפי של עסקה לאורך שלבים רבים (למשל: בחברות הייטק שמנהלות מוצר מורכב ומוכרות B2B).
ניהול דרך קונטקטים - מתאים לעסקים קטנים המוכרים B2C או בתהליך מכירה פשוט יחסית.
***
לאחר אפיון עם מומחה HUBSPOT תוכלו להגדיר תהליך מדויק עבורכם!
***
במידה והוחלט לנהל את תהליך המכירה דרך הקונטקטים,
כנראה שתייצרו פרופרטי ספציפי לניהול התהליך (לדוגמא: SALES STAGES),
כולל שלבי התהליך המדוייקים לעסק שלכם.
ראו דוגמא:
***
אחת השאלות הנפוצות היא איך ליצור רצף ערכים (Values) בפרופרטי הזה,
שיאפשר מיון בתצוגה VIEW בקונטקטים ברצף הגיוני.
אז במיוחד עבורכם הכנתי את ההסבר הבא:
***
להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777
מילות מפתח: קונטקטים, תהליך מכירה, ניהול תהליך מכירה דרך קונטקטים, ניהול תהליכי מכירה דרך הקונטקטים, האבספוט, האבספוט בישראל, הדרכת האבספוט, הטמעת האבספוט, תמיכה בהאבספוט בישראל