23 בנוב׳ 2020

ניהול תהליך המכירה דרך קונטקטים (ולא דרך לידים) - האבספוט

מערכת האבספוט מאפשרת לנהל את שלבי תהליך המכירה בשתי צורות:

1. דרך הדילים

2. ישירות דרך הקונטקטים

***

ניהול דרך דילים - מתאים לעסקים שבהם תהליך המכירה ארוך יותר, ודורש ניהול ספציפי של עסקה לאורך שלבים רבים (למשל: בחברות הייטק שמנהלות מוצר מורכב ומוכרות B2B).

ניהול דרך קונטקטים - מתאים לעסקים קטנים המוכרים B2C או בתהליך מכירה פשוט יחסית. 

***

לאחר אפיון עם מומחה HUBSPOT תוכלו להגדיר תהליך מדויק עבורכם!

***

במידה והוחלט לנהל את תהליך המכירה דרך הקונטקטים,

כנראה שתייצרו פרופרטי ספציפי לניהול התהליך (לדוגמא: SALES STAGES), 

כולל שלבי התהליך המדוייקים לעסק שלכם.

ראו דוגמא:


יפה, נכון??

***

אחת השאלות הנפוצות היא איך ליצור רצף ערכים (Values) בפרופרטי הזה,

שיאפשר מיון בתצוגה VIEW בקונטקטים ברצף הגיוני.

אז במיוחד עבורכם הכנתי את ההסבר הבא:



***

להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777

מילות מפתח: קונטקטים, תהליך מכירה, ניהול תהליך מכירה דרך קונטקטים, ניהול תהליכי מכירה דרך הקונטקטים, האבספוט, האבספוט בישראל, הדרכת האבספוט, הטמעת האבספוט, תמיכה בהאבספוט בישראל