ניתן לבצע ניהול חידושים דרך האבספוט.
אביא להלן סקירה של מספר BEST PRACTICES לניהול מוצלח ויעיל של החידושים גם אצלכם.
BEST PRACTICE \ מבנה הפייפליין לחידושים דרך האבספוט:
בד"כ פותחים עבור הלקוחות פייפליין חדש ובו ניהול החידושים.
מבנה הפייפליין יהיה קשור בד"כ לזמן לפני חידוש הרשיון, למשל:
(קליק על התמונה להגדלה)
***
BEST PRACTICE \ אוטומציות חידושים דרך האבספוט:
ניתן ליישם מספר אוטומציות חכמות לסיוע בניהול יעיל של הפייפליין חידושים.
שימו לב שהאוטומציות האפשריות קשורות לגרסת האבספוט שרכשתם (אוטומציות מגרסאות ה"פרו" ומעלה)
- פתיחת דיל מסוג RENEWAL-DEAL בכל סגירת-זכיה בעסקה
- העברת דילים בין השלבים
- שליחת התרעות לאחראים בעקבות התקדמות הזמן
- במרקטינג פרו - ניתן ליישם שליחת מיילים\ וואטסאפים גם ללקוח
ועוד.
***
פרופרטיס חשובים לניהול הדיל וההבדל בין תקופת הרישוי לתקופת ההסכם
- מומלץ כאמור לפתוח דיל חדש מסוג "דיל-חידוש", בפייפלייין מסוג "חידושים".
- פרופרטיס חשובים בדיל לניהול ההסכמים: תאריך התחלה + תאריך סיום.
- לעתים ישנו הבדל בין תאריכי ההסכם לתאריכי הרישוי. לדוגמא: הסכם ל- 5 שנים, רישוי מתחדש כל שנה. אם זהו המצב גם אצלכם, צריך לקחת זאת בחשבון בבניית הפרופרטיס.
איך למספר היררכית חידושים?
לפעמים נוצר הצורך למספר היררכית חידושים.
היררכית חידושים:
- דיל מקורי - 1
- דיל בן\ חידוש - 2
- דיל נכד\ חידוש של חידוש - 3
- וכן הלאה.
***
דוחות\ דשבורדים:
ניתן ליישם דשבורד ייעודי לנושא החידושים.