13 במאי 2023

ניהול חידושי רישיונות Renewals Mng



לעתים שואלים לקוחות האבספוט שלי על אופציה לניהול חידושי רשיונות RENEWALS.

ניתן לבצע ניהול חידושים דרך  האבספוט.

אביא להלן סקירה של מספר BEST PRACTICES לניהול מוצלח ויעיל של החידושים גם אצלכם.

***

BEST PRACTICE \ מבנה הפייפליין לחידושים דרך האבספוט:

בד"כ פותחים עבור הלקוחות פייפליין חדש ובו ניהול החידושים.

מבנה הפייפליין יהיה קשור בד"כ לזמן לפני חידוש הרשיון, למשל:

(קליק על התמונה להגדלה)




***

BEST PRACTICE \ אוטומציות חידושים דרך האבספוט:

ניתן ליישם מספר אוטומציות חכמות לסיוע בניהול יעיל של הפייפליין חידושים.

שימו לב שהאוטומציות האפשריות קשורות לגרסת האבספוט שרכשתם (אוטומציות מגרסאות ה"פרו" ומעלה)

  1. פתיחת דיל מסוג RENEWAL-DEAL בכל סגירת-זכיה בעסקה
  2. העברת דילים בין השלבים
  3. שליחת התרעות לאחראים בעקבות התקדמות הזמן
  4. במרקטינג פרו - ניתן ליישם שליחת מיילים\ וואטסאפים גם ללקוח 

ועוד.

***

פרופרטיס חשובים לניהול הדיל וההבדל בין תקופת הרישוי לתקופת ההסכם

  1. מומלץ כאמור לפתוח דיל חדש מסוג "דיל-חידוש", בפייפלייין מסוג "חידושים".
  2. פרופרטיס חשובים בדיל לניהול ההסכמים: תאריך התחלה + תאריך סיום.
  3. לעתים ישנו הבדל בין תאריכי ההסכם לתאריכי הרישוי. לדוגמא: הסכם ל- 5 שנים, רישוי מתחדש כל שנה. אם זהו המצב גם אצלכם, צריך לקחת זאת בחשבון בבניית הפרופרטיס.

איך למספר היררכית חידושים?

לפעמים נוצר הצורך למספר היררכית חידושים. 
היררכית חידושים:

  • דיל מקורי - 1
  • דיל בן\ חידוש - 2
  • דיל נכד\ חידוש של חידוש - 3
  • וכן הלאה.


***

דוחות\ דשבורדים:

ניתן ליישם דשבורד ייעודי לנושא החידושים.