הרבה לקוחות האבספוט שואלים אותי בהדרכות על האפשרות לשנות את הסדר של האובייקטים
ברשימת האובייקטים המשוייכים
בחלונית בצד ימין, בדף קונטקטים (למשל)
אז לאחרונה האבספוט הוסיפה את האפשרות הזו!! בגרסת ביטא
כדאי להכיר:
***
החשיבות של יצירת שיוכים (Associations) במערכת האבספוט
אחת התכונות החזקות ביותר במערכת HubSpot היא היכולת שלה ליצור שיוכים (Associations) בין אובייקטים שונים – כמו אנשי קשר (Contacts), חברות (Companies), דילים (Deals) ופעילויות (Activities). השיוכים האלו הם הבסיס להבנה עמוקה של התהליך העסקי ושל הקשר בין הלקוח לכל נקודת מגע בארגון.
כאשר יש שיוך נכון בין איש הקשר לדיל ולחברה, כל המידע מתרכז במקום אחד: אפשר לראות את כל השיחות, האימיילים, הפגישות והצעות המחיר הקשורות לאותו לקוח – בלי לחפש בין עשרות רשומות שונות.
האבספוט HubSpot אף מציעה מנגנון אוטומטי של שיוכים לפי הדומיין – כך שאם נוצר איש קשר חדש עם כתובת אימייל @company.com, המערכת תשייך אותו אוטומטית לחברת Company הקיימת. באופן זה נחסך זמן יקר של הזנה ידנית, ונשמרת עקביות נתונים מושלמת בין אנשי הקשר, החברות והדילים.
בנוסף, מנגנון זה מאפשר לדוחות, לאוטומציות (Workflows) ולפייפליין המכירות לעבוד בצורה מדויקת יותר, משום שכל דיל “מחובר” לאנשים ולחברה הנכונים.
לכן, הקפדה על שיוכים נכונים ותחזוקה שוטפת של הקשרים בין האובייקטים היא לא רק פעולה טכנית – אלא חלק קריטי מניהול חכם של תהליכי מכירות, שירות ו-Customer Success בארגון.
***
להטמעת האבספוט גם אצלכם: "מד-מן" 052-732577
מילות מפתח: האבספוט, הטמעת האבספוט, האבספוט ישראל, HubSpot, שיוכים בהאבספוט, Associations, ניהול דילים, CRM, הטמעת האבספוט, ניהול לקוחות, HubSpot ישראל, שיווק ומכירות

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה