ביצוע NURTURING ללידים קרים - לקראת סוף שנה
דוגמא מלקוח המשתמש ב- Active trail למשלוח אימייל מרקטינג (ניוזלטר'ס)
לפתיחת חשבון נסיון בכלי ACTIVE TRAIL אקטיב טרייל הקליקו כאן!
מה החשיבות של עירור (Nurturing) של לידים קרים באמצעות אימייל מרקטינג?
החשיבות של Nurturing ללידים קרים באמצעות אימייל מרקטינג גדולה משמעותית מכל ערוץ אחר, משום שזו הדרך היחידה להפוך אדם שלא מכיר\ לא זוכר אותך ולא ביקש ממך דבר – להזדמנות עסקית בשלה. לידים קרים אינם מקבלים החלטות מתוך דחף; הם זקוקים להיכרות, אמון והוכחת ערך לפני שיוכלו להרים טלפון או לענות למייל מכירה. כאן נכנס תהליך ה-Nurturing, שמספק להם מסע הדרגתי, עקבי ומדויק שמקרב אותם צעד אחר צעד לרגע שבו הם בשלים לדבר איתך.
אימייל מרקטינג מאפשר ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח, לא בלחץ ולא באמצעות מכירה אגרסיבית, אלא דרך סדרת מסרים חכמים שמוכיחים לאורך זמן שאתה מבין את הבעיה שלהם טוב יותר מכל אחד אחר. תוכן איכותי שמגיע בקצב נכון יוצר תודעה, מציב אותך כמומחה, ומייצר תחושה של רציפות כך שהברנד שלך תמיד ברקע — גם כשהם עדיין לא מוכנים לדבר. ברגע שהצורך שלהם מתעורר או שהזמן שלהם מתפנה, אתה כבר בראש שלהם, כי טיפחת אותם לאורך כל הדרך.
היתרון הגדול של Nurturing בלידים קרים הוא היכולת לשבור התנגדויות מבלי “למכור”. ברגע שהליד מקבל תובנות, דוגמאות, מחקרים, סיפורי הצלחה וכלים פרקטיים, הוא מתחיל לחבר את הנקודות ולהבין לבד שהפתרון שלך הוא המתאים ביותר. התהליך הזה מייצר סמכות, יוצר ביטחון ומקצר משמעותית את זמן המכירה כשכבר מגיעים לשיחה.
בסופו של דבר, לידים קרים לא הופכים לחמים ביום אחד. אבל עם אסטרטגיית Nurturing נכונה, כזו שמותאמת למסעו של הלקוח ולא ללחץ של איש המכירות, אפשר להפוך רשימת כתובות דוא״ל לכסף אמיתי. אימייל הוא הכלי היציב, הזול והמדיד שמאפשר לעשות זאת בעקביות, לבנות אמון בקנה מידה גדול, ולהפוך כל ליד קר להזדמנות – בזמן הנכון עבורו ובעלות הנמוכה ביותר עבורך.
***
לפתיחת חשבון נסיון בכלי ACTIVE TRAIL אקטיב טרייל הקליקו כאן!
***
להטמעת האבספוט, אקטיב טרייל גם אצלכם - "מד מן" 052-7325777
מילות מפתח: nurturing לידים קרים, אימייל מרקטינג, טיפוח לידים, מסע לקוח, שיווק במייל, שיווק אוטומטי, מערכות דיוור, דיוור שיווקי, הפיכת לידים להזדמנויות, חימום לידים קרים, אוטומציות שיווק, מערכות אוטומציה, בניית אמון עם לקוחות, חוויית לקוח דיגיטלית, המרות מלידים קרים, סגירת עסקאות, תוכן שיווקי במייל, מערכת האבספוט, שיווק בהאבספוט, אוטומציות בהאבספוט, דיוור בהאבספוט, שימוש בהאבספוט למכירות, אקטיב טרייל, Active Trail, דיוור באקטיב טרייל, אוטומציות באקטיב טרייל, השוואה האבספוט אקטיב טרייל, CRM ולידים קרים, שיווק מבוסס דאטה, בניית רצף אימיילים, שימור לקוחות, הגדלת המרות בעזרת nurturing.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה