24.6.2013

שוברי מתנה

יש לך שוברי מתנה בעסק?
שוברי מתנה הם רעיון מצוין למתן שירות טוב יותר ושלם יותר עבור הלקוחות - וכמובן להגדלת המכירות בתוך כך.
אנחנו תמיד אומרים ב"מד-מן": לקוחות שהיה להם נחמד - אולי יחזרו, לקוחות מרוצים - יספרו לחברים, לקוחות מאוד מרוצים - יקנו לחברים שוברי מתנה... :)

(*) כמובן, העזר הנ"ל רלבנטי לסוג מסוים של עסקים (בהם המוצרים והשירותים ניתנים לאריזה כ"מתנה").
למרות, שחשיבה יצירתית יכולה לעשות שימוש בשוברי מתנה, גם לצרכים של עסקים שאינם נותנים שירות "מפנק" - למשל: שובר מתנה לרכישה הבאה של מוצרים בעסק.
השובר הוא בסה"כ עזר טכני, שניתן להשתמש בו לצרכים שיווקיים\ שירותיים שונים ויצירתיים!!

בתמונה
שובר מתנה שהפקנו עבור "אורנית ישראלי - Well Being and Sport Inspiration".

טיפים לגבי שוברי מתנה:
א. נהוג לעצב שוברי מתנה בשני גדלים: גודל מעטפה מאורכת (21 ס"מ * 10 ס"מ)  \ כרטיס אשראי.
ב. השובר צריך כמובן להיות בסגנון עיצובי של שאר חומרי השיווק והמכירות בעסק.
ג. השובר צריך להיות "כייפי לתת כמתנה...".
ד. השובר חייב להסביר את עצמו (להיות דידקטי) - מי שמקבל אותו חייב להבין מה קיבל ואיך לממש את המתנה.

בהצלחה!