אחת מהדרכים להבין אנשים (ומנהלים) היא להבין את סדרי העדיפויות שלהם - כפי שמראה היומן שלהם.
זוהי תובנה שלמדנו לאורך הדרך ומאפשרת לסייע למנהלים ולבעלי עסקים להשתנות.
בשורה רעה: אף פעם לא יהיה די זמן.
זמן הוא משאב!! ואפילו משאב יקר!
זוהי תובנה שלמדנו לאורך הדרך ומאפשרת לסייע למנהלים ולבעלי עסקים להשתנות.
בשורה רעה: אף פעם לא יהיה די זמן.
בשורה טובה: יש לך את היכולת להגדיר ולנהל את סדרי הקדימויות שלך בניהול העסק ובניהול המכירות.
זמן הוא משאב!! ואפילו משאב יקר!
איפה אתה משקיע את מרבית הזמן במהלך השבוע? האם על הדברים החשובים ביותר? על ניהול והגדלת המכירות? על ניהול התפעול וההוצאות? על הרווחיות? על למידה והעצמת העובדים והמנהלים? על הלקוחות הגדולים והחשובים או על לקוחות שגוזלים זמן ומבזבזים אנרגיות שהולכות לפח?
או במילים אחרות... איך נראה היומן שלך? גם שבוע\ חודש שעבר? וגם שבוע\ חודש קדימה?