אחת הטעויות הנפוצות הגדולות של בעלי עסקים קטנים ובינוניים היא: התמקדות במוצר (בתפעול) ולא בלקוחות (במכירות, בשוק).
בתמונה ניתן לראות הסבר לשתי אסטרטגיות עסקיות שונות. באיזו אסטרטגיה אתה בחרת? כמה זמן בשבוע אתה משקיע בשוק (=בלקוחות ובלידים) וכמה במוצר (=בתפעול המוצר, באופרציה)?
בעל העסק חייב להבין שהצלחת העסק היא ב- 80% שאלה עסקית.
מאמר המציג ומסביר את הנושא, מתוך אתר bizfiling.com:
http://www.bizfilings.com/toolkit/sbg/marketing/overview/business-success-depends-upon-successful-marketing.aspx
בתמונה ניתן לראות הסבר לשתי אסטרטגיות עסקיות שונות. באיזו אסטרטגיה אתה בחרת? כמה זמן בשבוע אתה משקיע בשוק (=בלקוחות ובלידים) וכמה במוצר (=בתפעול המוצר, באופרציה)?
בעל העסק חייב להבין שהצלחת העסק היא ב- 80% שאלה עסקית.
מאמר המציג ומסביר את הנושא, מתוך אתר bizfiling.com:
http://www.bizfilings.com/toolkit/sbg/marketing/overview/business-success-depends-upon-successful-marketing.aspx