1 במרץ 2017

ניהול לידים ברמת מתחילים - איך עושים את זה?

כדאי להתחיל את ההיכרות עם טכניקות ניהול מכירות בניהול פשוט של טבלת אקסל של לידים.
בטבלה זו כדאי לנהל באופן שוטף את רשימת הלידים + סטטוס מעודכן לכל ליד + פרטי אנשי הקשר בכל ליד (ראו דוגמא בתמונה המצורפת). 

בשלב הבא, אפשר יהיה לעבור למערכות מורכבות יותר (כגון CRM) ולדאטא מורכבת יותר (כגון: יעדים לכל ליד). 

מנסיוננו, מורכב לאנשים לקפוץ את 2 השלבים יחד. 

דרך אגב, לא כולם צריכים לעבור לשלב המתקדם יותר... יש כאלה שינהלו תמיד 10-20 לידים - ולא יצטרכו כלים מורכבים יותר.

(*) טיפ חשוב לאקסל: ALT + ENTER יורד שורה במשבצת באקסל.
אחרת, תיווצר פסקה אחת ארוכה ולא קריאה במשבצת הסטטוס. מניסיון.