מסיים שיחת אפיון מסע לקוח, עם עסק המשלב גם שיווק חזק וגם מכירות חזקות.
איך בונים נכון את מסע הלקוח? שואל המנכל?
איך השלבים השונים?
ולמה צריך דילים בכלל?
***
תשובת מומחה - בניית מסע לקוח בצורה מקצועית, בדרך לאוטומציה של תהליכים:
1. לפני שמתחילים - חשוב להבין את המבנה של "מסע לקוח".
מסע לקוח - השלבים העסקיים השונים שלקוח עובר - מהרגע שבו נכנס למערכת ועד הרגע שנסגרה עסקה (או הופסדה).
מסע לקוח הוא תהליך ליניארי, לא בהכרח רציף (יכול להיות שליד מסוים "קופץ" על שלב).
2. במסע לקוח יש שלושה חלקים:
א. שלבים עסקיים בעסק שלכם, תחנות שהלקוח עובר
ב. פעולות נדרשות בכל שלב (ומי עושה מה + תוך כמה זמן)
ג. תוצאות כל שלב (מה קורה במקרה הצלחה ומה במקרה כשלון)
3. לאחר ניתוח שלבים עסקיים, יש לנתח פעולות נדרשות בכל שלב + תרשים זרימה\ תוצאות השלב ("מה קורה אם").
למשל, בשלב ה- SQL עושים 2 נסיונות לתפוס את הלקוח + שליחת אימייל 1. אם לקוח לא ענה => העבר לשלב OTHER.
4. מכיוון שהעסק שלכם הוא גם עם שיווק חזק וגם עם מכירות חזקות, המבנה הנדרש לך למסע העסקי שלכם בעסק הוא מבנה משולב של - גם ניהול שלבים בקונטקטים וגם ניהול שלבים בדילים.
הצורך בדילים נובע מהצורך לנהל יותר מעסקה 1 לכל קונטקט (כולל לעסקאות עתידיות).
דוגמא לשלבים העסקיים במבנה מסע לקוח:
***
להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777
איך בונים נכון את מסע הלקוח? שואל המנכל?
איך השלבים השונים?
ולמה צריך דילים בכלל?
***
תשובת מומחה - בניית מסע לקוח בצורה מקצועית, בדרך לאוטומציה של תהליכים:
1. לפני שמתחילים - חשוב להבין את המבנה של "מסע לקוח".
מסע לקוח - השלבים העסקיים השונים שלקוח עובר - מהרגע שבו נכנס למערכת ועד הרגע שנסגרה עסקה (או הופסדה).
מסע לקוח הוא תהליך ליניארי, לא בהכרח רציף (יכול להיות שליד מסוים "קופץ" על שלב).
2. במסע לקוח יש שלושה חלקים:
א. שלבים עסקיים בעסק שלכם, תחנות שהלקוח עובר
ב. פעולות נדרשות בכל שלב (ומי עושה מה + תוך כמה זמן)
ג. תוצאות כל שלב (מה קורה במקרה הצלחה ומה במקרה כשלון)
לדוגמא: שלב תאום פגישה כולל 1 נסיון לתפוס את הלקוח בטלפון ע"י מוקדן + 2 מיילים פולו אפ אוטומטיים.
למשל, בשלב ה- SQL עושים 2 נסיונות לתפוס את הלקוח + שליחת אימייל 1. אם לקוח לא ענה => העבר לשלב OTHER.
4. מכיוון שהעסק שלכם הוא גם עם שיווק חזק וגם עם מכירות חזקות, המבנה הנדרש לך למסע העסקי שלכם בעסק הוא מבנה משולב של - גם ניהול שלבים בקונטקטים וגם ניהול שלבים בדילים.
הצורך בדילים נובע מהצורך לנהל יותר מעסקה 1 לכל קונטקט (כולל לעסקאות עתידיות).
דוגמא לשלבים העסקיים במבנה מסע לקוח:
***
להטמעה מוצלחת של האבספוט CRM גם אצלכם - רובי "מד מן" 052-7325777