א. מבוא
בארגונים המנהלים מכירות בצורה מקצועית, מגדירים לאנשי המכירות יעדי מכירות (Revenue Goals).
- זהו ה"מצפן" של איש המכירות, ועליו לעמוד ואף לעבור את היעדים.
- איש המכירות צריך להתמקד בהשגת היעדים הכספיים שלו ולעדכן על חריגות.
- הנהלת החברה צריכה להיערך להכנסות בהתאם ליעדים שהוגדרו לצוות המכירות.
- זהו גם תאום ציפיות בין הנהלת החברה לאנשי המכירות.
מערכת האבספוט סיילס-פרו (ומעלה) מאפשרת להגדיר ולנהל לאנשי המכירות יעדים (Goals).
מסך ניהול היעדים
ממשק ניהול היעדים הכללי מאפשר לראות לפלטר ולעדכן יעדים קיימים.
קליק להגדלה:
הסבר על סוגי סטטוסים של היעדים:
כל יעד מקבל אוטומטית את הסטטוס המתאים לו (ע"פ ה"סגירות" בדילים בפייפליין שהוגדר).
שימו לב שבסטטוסים יש חלוקה פנימית שקופה: יעדים קדימה (PENDING), יעדים בתהליך (IN PROGRESS), יעדים שזמנם עבר (Exceeded, Acheived, Missed).
ניתן לעדכן יעדים, ראו דוגמא לממשק עדכון יעדים:
ג. איך ליצור יעדים חדשים:
דוגמא להגדרת יעד מנכ"ל לאנשי מכירות:
דוגמא לממשק מילוי היעדים = כל שורה = איש מכירות:
ד. שאלות נפוצות נוספות